تبریز- جانشین فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به توطئه دشمنان از آغاز انقلاب تاکنون در قالب جنگ ترکیبی، اظهارداشت: هدف دشمن از تخریب افکار، تضعیف روحیه و شبهه افکنی، مقابله با انقلاب است.
کد خبر: ۹۳۲۸۸۹۹
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اصغر عباسقلی زاده در آیین پایانی چشنواره رسانه ابوذر افزود: دشمن برای رسیدن به اهداف خود از طریق رسانه های متعدد و قالب های مختلف آن را دنبال می کند چراکه از اسلام و انقلاب و اقتدار ایران در منطقه می هراسد.

وی با پوشالی خواندن غولهای رسانه ای استکبار جهانی و عُمّال آن در فضای مجازی، گفت: شایعات و تلاشهای آنها از ترس قدرت گرفتن اسلام و ایران اسلامی است تا در نتیجه دستپاچگی متحد شده و علیه آرمان های مقدس ایران قد علم کنند، اما بدانند که تلاش آنان محکوم به شکست است.

سردار عباسقلی زاده اضافه کرد: متاسفانه برهی افراد زودباور،و سطحی نگر  اخبار چنین رسانه هایی را نیز می پذیرند چراکه به طرز هنرمندانه به ذهن مخاطب تاثیر میگذارند و مشکلات را القا می کنند.

وی یادآور شد: نیروهای ارزشی باید همه توان رسانه ای خود را به کار گیرند و از ارزش ها دفاع کنند و نباید مدیریت افراد به دست فضای مجازی اتفاق بیفتد تا از این طریق دشمن به اهداف خود برسد.

سردار عباسقلی زاده در خصوص برگزاری جشنواره رسانه ای ابوذر و عنوان ابوذر برای این جشنواره بیان کرد: نام «ابوذر» واقعا شایسته و زیبنده این جشنواره است چراکه زبان گویا و صادق ابوذر غفاری در زمان پیامبر اسلام(ص) باعث شد تا مقبولیت اجتماعی ویژه ای در آن زمان پیدا کند و رسانه ها به عنوان زبان گویای مردم به شمار می روند.

در این آیین از برگزیدگان چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر با حضور مسئولان استانی و اهالی رسانه تجلیل شد.

ارسال نظرات