پیام تبریک مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه امام سجاد علیه السلام به مناسبت روز پاسدار و جانباز

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان در پیامی سالروز میلاد با سعادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، حضرت ابوالفضل العباس (ع) روز پاسدار و روز جانباز را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۳۲۸۹۲۷
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹

به گزارش روابط عمومی سپاه امام سجاد علیه تالسلام حجت الاسلام والمسلمین موسی پولادی در پیامی روز پاسدار و جانباز را تبریک گفت.
در این پیام آمده است :
بسم الله الرحمن الرحیم
نامگذاری سالروز میلاد خجسته قهرمان حماسه کربلا به عنوان روز پاسدار و میلاد علمدار کربلا به عنوان روز جانباز نشانه ای از پیوند عمیق انقلاب اسلامی با سرزمین نینوا و ستاره های تابناک آن است.
روز پاسدار فرصت مغتنمی است تا از رشادت‌ها و پایمردی‌های پاسداران جان برکف انقلاب اسلامی که در راه دفاع از نظام صحنه‌هایی سراسر شور و عشق را با اخلاص و ایمان آفریدند قدردانی شود.
روز جانباز تجلی گر راستین ایثارگری ها، مجاهدت ها و از خود گذشتگی های جانبازان عزیز و صبوری است که در مکتب بزرگ جانباز دشت کربلا و سید و مولای خود درس ایثار و وفاداری خوانده اند
با گرامیداشت این ایام خجسته و یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام ایران اسلامی به ویژه سیدالشهدای مقاومت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، عزت و سربلندی روزافزون همه خدمتگزاران متعهد، صدیق و پاسداران امنیت، آزادی و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی را تحت توجهات حضرت بقیه‌الله (عج) و تدابیر حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله‌العالی) از خداوند متعال مسالت می‌نمایم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار