مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم شهر:

رهنمود‌های امام خامنه‌ای، قطب نمای ملت و نظام است

ساری-مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج قائم شهر گفت: رهنمود‌های مقام معظم رهبری چراغ روشن و قطب نمای هدایت ملت و نظام است و زیر پرچم ولایت فقیه به سر منزل مقصود خواهیم رسید.
کد خبر: ۹۳۲۸۹۷۴
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، همزمان با حلول ماه پرفضیلت شعبان المعظم رزمایش کمک مومنانه به همت بسیج طلاب و روحانیت شهرستان قائم شهر در حسینیه عاشقان ثارالله این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام نبوی در حاشیه این رزمایش در گفت و گو با خبرنگار بسیج در قائم شهر ضمن اشاره به همت والای طلاب بسیجی و روحانیت شهرستان در اجرای رزمایش کمک مومنانه در ایام پایانی سال و اعیاد شعبانیه گفت: در راستای منویات، ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای مبنی براجرای رزمایش همدلی و مواسات و دستگیری از نیازمندان مجموعه بسیج طلاب و روحانیت شهرستان در سال جاری توفیق اجرای ۹ مرحله از این رزمایش را در سطح شهرستان با همکاری علما و خیرین، حوزه‌های علمیه، نهاد‌ها و ادارات شهرستان بویژه سازمان تبلیغات، اداره اوقاف داشته است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج قائم شهر افزود: رهنمود‌های مقام معظم رهبری چراغ روشن و قطب نمای هدایت ملت و نظام است و زیر پرچم ولایت فقیه به سر منزل مقصود خواهیم رسید.

حجت الاسلام سید میثم نبوی  در ادامه از توریع  ۲۸۰۰ بسته معیشتی طی ۹ مرحله بین نیازمندان خبر داد  و اضافه کرد: تلاش برای محرومیت زدایی و دستگیری از نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه در اولویت خدمت و کمک مومنانه قرار دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه  قائم شهر با اشاره به وضعیت  نامطلوب اقتصادی در جامعه خاطر نشان کرد: از سفارشات و تاکید‌های خداوند متعال و ائمه اطهار (ع) کمک به دیگران می‌باشد که علاوه بر ایجاد محبت بین مومنان، فرهنگ نوع دوستی را در جامعه به ارمغان می‌آورد که از فرهنگ ناب مهدوی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار