خبرهای داغ:

تجلیل از جهادگران سلامت قرارگاه شهید سلیمانی شاهرود

شاهرود_مراسم قدردانی و تجلیل از زحمات جهادگران سلامت قرارگاه شهید سلیمانی سپاه ناحیه شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۹۰۰۶
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷
تجلیل از جهادگران سلامت قرارگاه شهید سلیمانی شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، مراسم قدردانی و تجلیل از زحمات جهادگران سلامت قرارگاه شهید سلیمانی سپاه ناحیه شاهرود برگزار شد.
در این نشست که با حضور فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه و اعضای قرارگاه شهید سلیمانی برگزار گردید با اهدا لوح سپاس و هدیه از زحمات، تلاش‌ها و پیگیری‌های اعض در اجرای ماموریت‌های قرارگاه شهید سلیمانی شهرستان شاهرود در سال ۱۳۹۹ تقدیر و تشکر شد.
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه ناحیه و مسئول قرارگاه با اشاره به شیوع ویروس کرونا در یکسال گذشته و تشکیل قرارگاه‌های مقابله با آن در سطح شهرستان‌ها گفت: با تلاش و کوشش همه اعضا و بسیجیان و پاسداران سپاه ناحیه شاهرود در مقابله با این ویروس توانست به ماموریت‌های خود به خوبی عمل کند و این در شاخص‌ها و ارزیابی‌های استانی و کشوری مشهود است.
وی با تقدیر و تشکر از مسئول بسیج جامعه پزشکی و بهداری سپاه ناحیه و دبیر قرارگاه در تلاش‌های شبانه روزی خود در همکاری و تعامل با مجموعه شهرستان بویژه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و راه اندازی و مدیریت نقاهتگاه از مجموعه عوامل این مجموعه نیز تشکر کرد.
جواد رضوانی دبیر قرارگاه شهید سلیمانی و مسئول بسیج جامعه پزشکی نیز در این نشست با تقدیر و تشکر از همکاری همه اعضا و بسیجیان و پاسداران در اجرای ماموریت‌های محموله گزارشی از اقدامات یکسال اخیر بویژه در طرح شهید سلیمانی و نقاهتگاه ارائه و بر تداوم این ماموریت‌ها تا مهار و ریشه کنی این ویروس تاکید و خواستار رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام نوروز شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها