خبرهای داغ:
استاندار خراسان جنوبی :

شکست سرسختی کرونا با اجرای موفق طرح شهید سلیمانی/ پاسداران در برهه های مختلف به داد کشور رسیدند

استاندار خراسان جنوبی گفت: طرح شهید سلیمانی یکی از موثر ترین طرح هایی بود که ایران بتواند سرسختی بیماری کرونا را بشکند و امروز در پایین ترین وضع ابتلا و مرگ و میرهای ناشی از بیماری در دنیا قرار گیرد.
کد خبر: ۹۳۲۹۰۲۱
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، صبح امروز اعضای شورای تامین استان با سردار قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) و جمعی از پاسداران به مناسبت میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار و میلاد حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز دیدار کردند.

استاندار خراسان جنوبی در این دیدار ضمن تبریک روز پاسدار به فرماندهی و کارکنان سپاه انصارالرضا(علیه السلام) اظهار داشت: روز میلاد امام حسین (ع) بزرگ پاسدار حریم انسانیت، شرف، حریت، آزادگی و جامعه بشری است و با ابتکار ارزشمندی به دست معمار بزرگ انقلاب این روز بنام روز پاسدار نامگذاری شده است.

حمید ملانوری افزود: حادثه کربلا ، قیام امام حسین(ع)، رفتار و سیره زندگی این امام بزرگ در طول تاریخ جامعه بشری درس است و آنقدر عظمت دارد که بعد از 1400 سال این واقعه هر روز تازگی خودش را دارد و برای همه آزادی خواهان و همه کسانی که دل در گرو انسانیت و جوامع بشری، الهی و معنوی دارند و علاقه مندند که حریت، شرافت، کرامت و و حریم آنها حفظ شود با الهام گرفتن از واقعه عاشورا و الگو پذیری از سیره زندگی امام حسین قدم  به میدان جهاد می گذارند.

 وی با بیان اینکه مدیریت جامعه ای که مردم آن از امام حسین(ع) الگو می گیرند بر مدار رستگاری و سعادت پیش می رود خاطرنشان کرد: در طول سالیان پس از انقلاب این شجاعت، پاسداری، ایثارگری و دلدادگی  جامعه ایران اسلامی در مبارزات دوران انقلاب و دفاع مقدس و بعد از آن تا به امروز را به خوبی دیدیم .

استاندار یادآور شد: آخرین حضور این ملت بزرگ و جامعه پاسداری را در مدیریت بیماری کرونا از باب کمک های مومنانه و خدمات بشر دوستانه برای رسیدگی به وضع معیشت کسانی که آسیب دیدند در این دوران و  در قالب اقدام بسیار خوب اجرای طرح سردار دلها شهید سلیمانی که از طرف بسیج و سپاه انجام شد.

وی افزود: طرح شهید سلیمانی  یکی از موثر ترین طرح هایی بود که کمک کرد تا رتبه ایران به عنوان رتبه اول مدیریت بیماری کرونا در دنیا ثبت شود و ایران علارغم همه پیش بینی هایی که شده بود بتواند سرسختی این بیماری را بشکند و مدیریت کند تا اینکه امروز در پایین ترین وضع ابتلا و مرگ و میرهای ناشی از بیماری در دنیا قرار دارد.

ملانوری با بیان اینکه مجموعه سپاه و پاسداران در برهه های مختلف علاوه بر دوران دفاع مقدس به داد کشور رسیدند و جدا از پاسداری از ارزشها، اهداف و آرمانهای انقلاب از حریم ولایت، رهبری، انسانیت، آب، خاک و ناموس مملکت گفت: مجموعه بسیج و سپاه در جریانهای مختلف در حوزه مسائل اجرایی از جمله واکسیناسیون، انتخابات، عمران وسازندگی و مقابله با بیماری کرونا به کمک آمدند.

وی ادامه داد: سپاه به عنوان یک نهاد ارزشی، انقلابی، مردمی، نهادی برآمده از بطن و متن انقلاب با آن حضور مقتدرانه کمکهای بزرگی داشتند که به عنوان ثمرات انقلاب باید قدر این نهاد ارزشی و مقدس را همه بدانیم.

استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: انصافا در کنار نیروهای مقتدر و با ارزش ارتش جمهوری اسلامی، نیروهای جان بر کف و در صحنه نیروی انتظامی و در کنار همه ارکان امنیتی و اطلاعاتی کشور حضور سپاه به عنوان نهاد ارزشی و نظامی کمک های بزرگی برای رسیدن به اهداف و تعالی اهداف انقلاب کرده که جای قدردانی دارد.

وی تأکید کرد: همه ما باید قدردان نظام ، انقلاب ، امام و رهبری باشیم که این برکات(سپاه پاسداران) با ابتکار و خلاقیت آنها بوجود آمده و تا امروز توانسته تداوم پیدا کند و نهاد ارزشمند سپاه با حضور به موقع در صحنه توانسته کمک کند که مسائل کشور حل شود.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها