محمدی گفت: امروز بهترین گرامیداشت مقام شهدا متعهد ماندن به آرمان های شهدا و خدمت صادقانه به مردم است و مسئولین باید با عمل انقلابی دین خود به شهدا را ادا کنند.
کد خبر: ۹۳۲۹۰۲۵
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سید «جواد محمدی» مسئول مرکز حفظ آثار سپاه روح الله استان مرکزی عصر امروز در دیدار با خانواده ۲ شهید اراکی(شهید والامقام حسن رجبی و شهید والامقام حسین قاسمی) اظهار کرد: شهدا چشم و چراغ ملت ایران هستند و خانواده های معظم شهدا به عنوان یادگاران شهدا افتخار ملت ایران محسوب می شوند و صبر و ازخودگذشتگی های آنها همواره قابل تقدیر است.

وی افزود: مهمترین شاخصه شهدا ولایت پذیری آنها است که امروز باید بیش از گذشته به آن توجه داشته باشیم و شهدا در مسیرشان همواره گوش به فرمان ولایت بودند و امروز ما اگر می خواهیم در مسیر آنها باشیم ولایت مهم ترین شاخصه است که باید گوش و چشممان به ولایت باشد.

مسئول مرکز حفظ آثار سپاه روح الله استان مرکزی گفت: شهدا برای کسب رضایت الهی از یکدیگر سبقت می گرفتند و امروز مهمترین وظیفه ما این است که اولا به آرمان های شهدا وفادار بمانیم و دوما ادامه راه شهدا در رفتار و عملکرد ما نمود عملیاتی داشته باشد.

وی بیان کرد: امروز بهترین گرامیداشت مقام شهدا متعهد ماندن به آرمان های شهدا و خدمت صادقانه به مردم است و مسئولین باید با عمل انقلابی دین خود به شهدا را ادا کنند.

محمدی گفت: شهدا بزرگترین مولفه قدرت نرم جمهوری اسلامی هستند و خانواده های معظم آنها با تاسی از روحیات شهدا راه آنها را با قوت ادامه دادند و به الگوهای مقاومت و ایستادگی تبدیل شدند.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین برنامه های مرکز حفظ آثار سپاه روح الله سرکشی و دیدار با خانواده های معظم شهدا و خانواده هایی که کمتر با آنها دیدار شده،گفت: خوشبختانه در سالی که مزین به چهلمین سالگرد دفاع مقدس بود برنامه های بسیار خوبی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح استان انجام شد که این برنامه ها در سال ۱۴۰۰ ادامه پیدا خواهد کرد چرا که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تعطیلی ندارد و باید به طور مستمر در جامعه جریان داشته باشد.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات