خبرهای داغ:

جاذبه‌ها و پتانسیل‌های گردشگری شاهرود یکی از مولفه‌های توسعه پایدار در این شهر

شاهرود_در دیدار مشاور امور عمرانی و سرمایه گذاری سازمان زندان‌های کشور با شهردار شاهرود مطرح شد، جاذبه‌ها و پتانسیل‌های گردشگری شاهرود یکی از مولفه‌های توسعه پایدار در این شهر
کد خبر: ۹۳۲۹۰۳۴
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۷
جاذبه‌ها و پتانسیل‌های گردشگری شاهرود یکی از مولفه‌های توسعه پایدار در این شهربه گزارش خبرگزاری بسیج، علیرضا حاجی محمد علی شهردار شاهرود در این دیدار که در دفتر وی با حضور عضو شورای اسلامی شهر و معاونین شهردار برگزار شد، با اشاره به اینکه توسعه صنعت توریسم به عنوان یکی از مهمترین زیر ساخت‌های ارز آور اقتصادی از جمله راهکار‌های توسعه پایدار در این شهر است، گفت: شاهرود با دارا بودن پتانسیل‌های بالای جذب گردشگر، هم از نظر تنوع جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی می‌تواند با سرمایه گذاری به عنوان قطب مهم گردشگری ملی و بین المللی در منطقه تبدیل شود.
وی ضمن بیان این مطلب که ویژگی‌های خاص اکوتوریسمی و ژئوتوریسمی موجود در شاهرود آن را به عنوان قاره کوچک در دل کشور ایران معرفی می‌کند، افزود: شاهرود شهری زیبا، پویا و باصفا است که سعی شده در این مدیریت علاوه بر پردازش به اقدامات و پروژه‌های بزرگ و کوچک عمرانی و زیر بنایی، خدمات شهری، فضای سبز و زیبا سازی شهری باعث شود ارتقای کیفیت فضای شهری را به همراه بیاورد.
گام‌های بلند شاهرود در مسیر توسعه
همچنین مشاور امور عمرانی و سرمایه گذاری سازمان زندان‌های کشور با اشاره به اینکه شاهرود جدای از اقلیم منحصر به فردش نمی‌توان از جاذبه‌ها و دیدنی‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی این شهر چشم پوشی کرد، اعلام داشت: شاهرود با گام‌های بلند در مسیر توسعه قرار گرفته و این نشات گرفته از تصمیمات درست، قدرت اجرایی بالا و ذکاوت شهردار این شهر است.
حاج محمدی با بیان اینکه بسیار خرسند شدم از اینکه شاهرود را شهری زیبا، پویا و با نشاط دیدم، افزود: اجرایی شدن پروژه‌های متعدد در شاهرود نشان از ظرفیت بالقوه و پتانسیل‌های نهفته این شهر است که با این اقدامات مناسب شاهرود گام‌های بلندی در مسیر توسعه برداشته است.
وی ضمن بیان این مطلب که توسعه شاهرود فعلی نشان از تفکر در تبیین سند چشم انداز و ایدئولوژی آن دارد و نشان می‌دهد شهردار این شهر با جدیت، تفکر، پشتوانه علمی در رسیدن به این هدف گام بر می‌دارد، عنوان داشت: با نگاهی اجمالی به مدیریت موفق فعلی به اصول اعتماد سازی بر میخوریم که باید مورد توجه قرار گیرد که مدیران شایسته در حیطه فعالیت‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و ... همواره میان مردم اعتماد به وجود می‌آورند و با اعتماد سازی موفقیت‌های بزرگی را کسب می‌کنند.
حاج محمدی در ادامه، اضافه کرد: بدیهی است که با حمایت و همکاری شورای اسلامی شهر و شهروندان فهیم شاهرودی خواهید توانست در زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی به شهر با صفا و مردم نجیب و شریف شاهرود خدمت نموده و شاهرود را به آنچه که استحقاق آن را دارد برسانید.
در ادامه از زندان سابق در خیابان شهید رجایی و تعدادی از پروژه‌های در حال اجرای شهرداری شاهرود بازدید شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها