«به نیابت از شما» برنامه‌ای برای راهیان نور 1400

«به نیابت از شما» عنوان برنامه‌ای تلویزیونی با موضوع «راهیان نور» است که قرار است در نوروز سال 1400 با کارگردانی و اجرای مهدی فاطمیان از سیمای استانی مرکز بوشهر به روی آنتن برود.
کد خبر: ۹۳۲۹۰۹۹
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، این برنامه تلویزیونی توسط گروه تلویزیونی مرکز آفرینش‌های بسیج استان بوشهر در 13 قسمت 15 تا 20 دقیقه‌ای تهیه و تولید می‌شود.

مسئول معاونت فرهنگی و هنری سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در خصوص تولید این برنامه تلویزیونی گفت: با توجّه به شیوع ویروس منحوس کرونا در جامعه که باعث شد امسال برای دومین سال متوالی اردوهای راهیان نور برگزار نشود تصمیم گرفتیم این برنامه تلویزیونی را جهت تداوم این رزمایش بزرگ فرهنگی تهیه کنیم.

مهدی عالی زاده افرود: این برنامه تلویزیونی به نیابت از زائران و دلدادگان شهدا و همه کسانی که سال‌های گذشته لحظات تحویل سال نو و نوروز را در جوار یادمان‌های شهدا می‌گذراندند در یادمان‌های مناطق عملیاتی جنوب نظیر یادمان شهدای گمنام شرق کارون در جاده آبادان- اهواز، اروند، نهر خین، شلمچه، پاسگاه زید، هویزه، طلائیه، هور، دهلاویه، چزابه، فکه و فتح المبین تولید می‌شود و تلاش می‌کند با ایجاد فضایی معنوی از حرکت بزرگ فرهنگی راهیان نور به استقبال سال 1400 برود.

وی اضافه کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است ان شاءالله برنامه «به نیابت از شما» ضمن پخش از شبکه استانی سیمای مرکز بوشهر، در فضای مجازی و شبکه اجتماعی «شاد» نیز در دسترس مخاطبین قرار بگیرد.

این مقام مسئول یادآور شد: این برنامه با همکاری مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری و سازمان بسیج مداحان و هیئت‌های مذهبی سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر تولید می‌شود.

کارگردان برنامه تلویزیونی «به نیابت از شما» نیز درباره این برنامه گفت: این برنامه با بخش‌های مختلفی نظیر معرفی مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس، روایت‌گری راویان، مداحی مداحان و پخش نماهنگ‌های تولید شده در مورد مناطق عملیاتی جنوب به صورت تولیدی تهیه و در نوروز 1400 مهمان خانه‌های مردم استان بوشهر است.

مهدی فاطمیان اظهار کرد: بخشی نیز در این برنامه به حرف دل زائران کربلای ایران اختصاص داده شده است که همه مردان و زنانی که سال‌های قبل زائر کربلای ایران بودند و امسال به نحوی از این سفر محروم هستند حرف دلشان را از طریق شماره تلفنی که قبلاً به حوزه‌های بسیج خواهران سراسر استان اعلام شده بود با این برنامه در میان گذاشته‌اند که ما صدای آن‌ها را در برنامه پخش می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات