مسئول دارالقران بسیج سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز؛

جشنواره ملی مجازی عیدانه قرآنی بهترین پناه برگزار می شود

مسئول دارالقران بسیج سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز از برگزاری جشنواره ملی مجازی عیدانه قرآنی بهترین پناه در ایام نوروز خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۹۱۵۱
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، علی گلدوست، مسئول دارالقران بسیج سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز از برگزاری جشنواره بزرگ مجازی عیدانه قرآنی بهترین پناه در ایام نوروز خبر داد و گفت: این جشنواره مسابقات متنوع تبلیغی و ترویجی و مسائل علمی و هنری قرآن کریم را شامل می شود.

وی با بیان اینکه 20 عنوان مسابقه قرآنی در قالب این جشنواره در بستر فضای مجازی برگزار می شود، در خصوص تفاوت برنامه امسال با برنامه های سال های گذشته افزود: امسال این جشنواره با رویکرد ملی برگزار می شود و علاقه مندان از تمام استان های کشور می توانند در این مسابقات شرکت کنند.

مسئول دارالقران بسیج سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به مشارکت رسانه ملی و شبکه های مختلف تلویزیونی و نیز رادیو قرآن و رادیو سراسری در زمینه تبلیغ این جشنواره بیان کرد: این مسابقات در سه رده نونهالان و کودکان، نوجوانان و جوانان طراحی و برای هر رده نیز 6 عنوان مسابقه تعریف شده است.

گلدوست در رابطه با نحوه شرکت در این جشنواره بیان کرد: علاقه مندان می توانند نام، نام خانوادگی و نام استان خود را به سامانه پیامکی 10000114261 ارسال کنند تا پیامکی حاوی نشانی سایت جشنواره و کانال های قرآنی طراحی شده در پیام رسان های اجتماعی برای آنان ارسال شود و بتوانند متناسب با سن و علاقه خود در این مسابقات ثبت نام کنند.

مسئول دارالقران بسیج سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز اضافه کرد: هموطنان همچنین می توانند برای ثبت نام در این جشنواره و مشاهده ابعاد، محورها و توضیحات مربوط به مسابقات به طور مستقیم به سایت رسمی جشنواره عیدانه قرآنی بهترین پناه به نشانی اینترنتی www.qalborz.ir مراجعه و مراحل لازم را طی کنند.

وی افزایش سطح معلومات دینی و معارف قرآنی مردم را یکی از اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد و اظهار کرد: برگزاری این مسابقات فضای شورانگیز و نشاط انگیزی را نیز در ایام نوروز ایجاد می کند تا مردم همراه با قرآن کریم که بهترین پناه است در منازل حضور داشته باشند و از این طریق بتوانیم در کاهش آمار ابتلا به ویروس کرونا نقش مؤثری داشته باشیم و قلوب مردم را به منبع و مرکز آرامش بخشی به نام قرآن متصل کنیم.

گلدوست مطرح کرد: همچنین تلاش می کنیم با برگزاری این مسابقات، قرآن کریم را به عنوان یک فرهنگ در تمامی موضوعات به خصوص در ایام نوروز که در شرایط پرخطری قرار داریم تبیین کنیم و بتوانیم از این ظرفیت عظیم و مقدس در تمامی امورات زندگی بهره مند شویم.

مسئول دارالقران بسیج سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز عنوان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون تمامی مسابقات قرآنی بسیج در بستر فضای مجازی برگزار می شود و به تمام مجموعه ها نیز اعلام کرده ایم که حتی الامکان فعالیت های قرآنی خود را در این فضا ساماندهی کنند تا به واسطه برگزاری مسابقات و انجام برخی فعالیت ها موجب افزایش تعداد مبتلایان نشویم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار