خبرهای داغ:

انتصاب رئیس و سرپرست دانشکده های فنی و حرفه ای دختران سمنان و شاهرود

رئیس و سرپرست دانشکده های فنی و حرفه ای دختران سمنان و شاهرود منصوب شدند
کد خبر: ۹۳۲۹۱۵۴
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان دکتر ابراهیم صالحی عمران؛ رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای، طی احکامی دکتر سکینه ماندگارزاد را به سمت رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران سمنان و خانم شیرین محمدی پناه را به سمت سرپرست دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود منصوب کردند.
در حکم انتصاب خانم ماندگارزاد و خانم محمدی پناه آمده است:

نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده سرکار عالی در حوزه آموزش عالی، و به پیشنهاد رییس استان به موجب این ابلاغ به سمت «رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران سمنان و سرپرست دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود» منصوب می‌شوید.

انتظار دارد با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی، صداقت کاری و توجه به امور صرفه جویی در بیت المال با بهره مندی از توانایی و تجربیات مفید اساتید، محققان و کارشناسان آن مجموعه در انجام وظایف محوله به خصوص امور ذیل اهتمام کافی را معمول دارید.

۱- تلاش در جهت ارتقا سطح آموزش‌های مهارتی با استفاده از اساتید مجرب و توانمند

۲- تلاش در جهت تجهیز آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها با مشارکت بخش خصوصی، کمک‌های خیرین و تفاهم نامه و قرارداد‌ها

۳- تلاش درجهت جذب منابع مالی با استفاده از ظرفیت‌های محلی در جهت ارتقا سطح برنامه‌ها

۴-تلاش در جهت تعامل مثبت و سازنده با سایر نهاد‌ها و دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی سطح استان/ شهرستان

۵-تلاش در جهت ارتباط با بنگاه‌های اقتصادی سطح استان/ شهرستان با محوریت ارتقا مهارت آموزی و افزایش درآمد‌های اختصاصی

امید است با استعانت از خداوند متعال، ضمن اهتمام در جهت توسعه و شکوفایی اهداف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در راستای دستورات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست‌های دولت تدبیر و امید و توجه به امر صرفه جویی در هزینه‌ها و ارتقاء سطح بهره وری منابع، از طریق جلب مشارکت و فعال سازی تمام همکاران، در انجام امور محوله موفق باشید.

دکتر ابراهیم صالحی عمران ریاست دانشگاه فنی و حرفه‌ای از زحمات و تلاش‌های مهندس احمدرضا هفتنی ریاست اسبق دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران سمنان تقدیر و تشکر نمود و برای ایشان از درگاه احدیت، سعادت، سرافرازی و توفیق روزافزون را خواستار شد.

شایان ذکر است دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان تنها دانشگاه دولتی مهارتی استان است که تحصیل در این دانشگاه رایگان می‌باشد و دارای چهار دانشکده که دو دانشکده در سمنان و دو دانشکده در شهرستان‌های شاهرود و امیرآباد دامغان است و در مجموع با چهار هزار دانشجو و ۵۰۰ عضو هیئت علمی و استاد حق التدریس ارائه خدمت می‌نماید.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها