فرمانده سپاه عباس آباد :

ما راهی جز بازگشت به سیره شهدا نداریم

ساری- فرمانده سپاه عباس آباد گفت:ما راهی جز بازگشت به سیره شهدا نداریم.
کد خبر: ۹۳۲۹۱۶۲
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۵

ما راهی جز بازگشت به سیره شهدا نداریم

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،  آئین افتتاح یادمان شهدای گمنام شهرستان عباس آباد در روزهای  پایانی سال ۱۳۹۹ باحضور فرمانده سپاه شهرستان عباس آباد، امام جمعه، فرماندار، مسئولین و خانواده‌های محترم شهدا، ایثارگران و جانبازان  برگزار شد.

سرهنگ ابراهیم پور فرمانده سپاه شهرستان عباس آباد در این مراسم ضمن قدردانی از کسانی که در شکل‌گیری این مراسم نقش داشتند، گفت: افتتاحیه مقبره شهدا میثاق دوباره با شهیدان  است چرا که مقبره شهدای گمنام همچون قطعه‌ای از کربلای ابا‌عبدالله (ع)  می باشد.

ما راهی جز بازگشت به سیره شهدا نداریم

سرهنگ ابراهیم پور افزود: ما به شهیدان محتاج و آن‌ها به ما مشتاقند ما انسان‌ها هم در دنیا و هم در آخرت به آن‌ها نیازمندیم. آن‌ها در آخرت سبب شفاعت ما می‌شوند و در دنیا به سبب اندیشه متعالی و برتر شهیدان برای ما الگو هستند.

فرمانده سپاه شهرستان عباس آباد اضافه کرد:امنیت، آرامش و سرافرازی امروز کشورمان را مدیون شهدای والا مقامی هستیم که با گذشتن از همه وجود خویش، موجبات اعتلای میهن اسلامی را فراهم آوردند.

گفتنی است، آیین افتتاحیه یادمان شهدا با تهیه ۲۰۰ بسته معیشتی هرکدام به ارزش ۴۰۰ هزارتومان برای خانواده‌های نیازمند و نیز تهیه  جهیزیه برای دو نو عروس شهرستان عباس آباد هرکدام به ارزش ۳۰ میلیون تومان همراه بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار