در آخرین نمازجمعه 99 پاکدشت مطرح شد؛

تلخی و شیرینی های سالی که گذشت...

رزمایش های مؤمنانه مهمترین مصداق شیرینی های سالی که گذشت بود، این رزمایش ها گرد و غبار مظلومیت را از روی محرومین جامعه زدود.
کد خبر: ۹۳۲۹۱۹۳
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام حسن لزومی امام جمعه پاکدشت در آخرین خطبه های نمازجمعه سال99 شهرستان پاکدشت با اعلام اینکه در سال 99 تلخی و شیرینی های زیادی را تجربه کردیم، گفت: وجود کرونا تلخترین ضلع مثلث تلخی های 99 بود و تلخ تر از آن تعطیلی برخی از برنامه ها از جمله راهپیمایی اربعین بود.

وی افزود: بی تدبیری برخی مسئولین و اعمال تحریم های بین المللی هم از دیگر اضلاع مثلث شوم تلخی ها بود، البته شهادت دانشمند هسته ای هم غم بزرگی در سال 99 بر جای گذاشت.

وی ادامه داد: اما در مقابل، رزمایش های مؤمنانه مهمترین مصداق شیرینی های سالی که گذشت بود، این رزمایش ها گرد و غبار مظلومیت را از روی محرومین جامعه زدود.

وی تصریح کرد: حماسه آفرینی های کادر درمان، نمایشگاه پیشرفت های نظامی و تشکیل مجلس جوان و انقلابی هم نقاط مقابل تلخی های 99 بود.

وی با اشاره به اینکه یکسری از مسئولین بی تدبیر که خودشان کم کاریشان را قبول دارند این آخر سالی یاد جلسه گرفتنشان افتاده است، مطرح کرد: باید دانست که مردم در یکسال گذشته خیلی صبوری و بردباری کردند و به اسلام و انقلابشان وفادار بودند.

وی با ابراز تأسف از عملکرد مسئولین پاکدشتی در حوزه عمرانی، عنوان کرد: متأسفانه مسئولین ما در این حوزه نمره بسیار ضعیفی داشتند و عملکردشان قابل قبول نبود.

وی در پایان مطرح کرد: روز گذشته از ولخرجی بزرگی در پاکدشت مطلع شدم که مانند سوزاندن پول بیت المال در آتش بود که تریبون نماز جمعه جای مطرح کردن آن نیست، بانیان این کار ناشایست باید پاسخگوی رفتار زشتشان باشند.

/انتهای پیام

 

ارسال نظرات