خبرهای داغ:
رئیس کل دادگستری استان قم در همایش جوان تمدن ساز:
لمظفری رئیس کل دادگستری استان قم گفت: علت تمام کج روی‌ها در جامعه دور شدن از دستورات پیامبر (ص) است.
کد خبر: ۹۳۲۹۲۱۸
|
۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت السلام و المسلمین مظفری رئیس کل دادگستری استان قم در همایش جوان تمدن ساز ضمن تشکر از مؤسسه آوای توحید گفت: این مؤسسه برای بازیابی شخصیت متعالی افرادی که انحرافی در زندگی پیدا کردند بسیار موثر است.

وی در ادامه گفت: خداوند می‌فرماید ما پیامبران را مبعوث کردیم که مردم از آن‌ها اطاعت کنند و به دستورات اسلام عمل کنند و لذا علت تمام کج روی‌ها در جامعه دور شدن از دستورات پیامبر (ص) است.

وی از عدم اجرای بعضی از احکام اسلامی ابراز تاسف نمود و افزود: ما باید تلاش کنیم که در جامعه کنونی احکام الهی اجرا شود و می‌دانیم تمدن اسلامی بالاترین و بزرگترین رتبه را در جهان دارد و هر چه به دین نزدیک بشویم خداوند نیز در دنیا و آخرت برای ما سعادت را قرار می‌دهد.

مظفری ضمن تبیین خدمات دادگستری در سطح جامعه تصریح کرد: یکی از خدمات ارائه شده به جامعه، سالن نمایشگاه ویکی خدمات مؤسسه آوای توحید است و باید متوجه این موضوع بود که قم مرکز دین و ترویج اسلام هست و تمدن فرهنگ مردم این شهر باید از همه جا بالاتر باشد و زیبندگی اخلاقی و دینی مردم قم باید الگویی برای دیگران باشد.

وی هنجارمندی را نوعی پیشرفت در جامعه عنوان نمود و خاطرنشان کرد: تلاش بر این است که با هم افزایی همه دستگاه‌ها و نهادها، همه افراد اجتماع در مسیر دین و اخلاق حرکت کنند و قم به عنوان مرکز حوزه‌های علمیه باید بیش از همه جا با مردم ارتباط برقرار نماید و از طرفی آحاد مردم قم نیز می‌بایست در تمامی شئون رفتاری اعم از پوشش ها، تعاملات و ... جلوه بارز دین مقدس اسلام باشند.

مظفری در پایان تاکید کرد: در مکتب اسلام، انسان با کرامت شناخته میشود و انشاءالله شاهد این باشیم که کسی مرتکب جرمی نشود و اگر هم خدای ناکرده مرتکب شد با وی به کرامت رفتار شود و از کار‌های کلیشه‌ای اجتناب شود تا خروجی خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام /عالی
ارسال نظرات