سردار شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام به مناسبت اعیاد شعبان، میلاد حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار، میلاد حضرت عباس (ع) و روز جانباز پیامی به شرح زیر صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۲۹۲۲۳
|
۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج ، سردار شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام به مناسبت اعیاد شعبان، میلاد حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار، میلاد حضرت عباس (ع) و روز جانباز پیامی به شرح زیر صادر کرد. 

درتاریخ اسلام، ماه مبارک شعبان، مزین است به طلوع انوارتابناکی ازآسمان امامت و ولایت که با طلوع نورانی خود، روشنی بخش دلها و دیدگان مؤمنین خداجویند. ماه شعبان، ماه اعیاد آسمانی است که با فرخنده میلاد با سعادت مصباح الهدی و سفینه النجاه، سرور و سالار آزادگان جهان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، قمرتابناک بنی هاشم، بزرگ جانباز دشت نینوا، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و سید الساجدین، حضرت زین العابدین(ع) آغازمی شود و با میلاد با سعادت منجی عالم بشریت امام زمان (عج) شور و شعف وصف ناشدنی دردل مسلمانان و آزادی خواهان جهان ایجاد می نماید.

روز پاسدار یادآور رشادت، ایثار و فداکاری مردان سبز پوشی است که با تأسی از مکتب عاشورایی سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) سرافرازانه در مسیر عزت و تداوم مسیر انقلاب و اسلام گام برمی‌دارند.
در حقیقت پاسداران عزیز، در حساس‌ترین لحظات تاریخ انقلاب اسلامی همچون دژی مستحکم شجاعانه در جهت رسیدن به حق و حقیقت گام برداشتند و با پاسداری از این آب وخاک با دلهایی پاک در کربلای جبهه های ایران اسلامی حضور یافته وایثارگانه با نثار جان خویش راه سید شهیدان را ادامه دادند.
نسل امروز سپاه پاسداران انقلاب، وارث تجربه چهل سال سلحشوری و از خودگذشتگی بنیانگذاران، پیشکسوتان و نسل های اولیه این نهاد مقدس هستند که امروز نیز در عرصه‌های پاسخ به نیازهای انقلاب، نظام و ملت شریفمان، ترجمه الهام بخش آن بوده و دغدغه مندی سپاه و پاسدار انقلاب در کنار سایر مدافعان وطن نسبت به امنیت و سلامت مردمان این سرزمین را نشان می‌دهد و چه زیبا و شکوهمند است مجاهدت‌های صادقانه و بی‌منت این روزهای آنان در صحنه کمک به دولت و خدمت به ملت برای مقابله با این بیماری منحوس!اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرارسیدن ایام خجسته و پربرکت شعبانیه و مناسبت های فرخنده این ماه را به مردم شریف استان ایلام ، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، جانبازان عزیز ، پیشکسوتان سپاه و همکاران عزیزم در سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

ارسال نظرات