ساری- برای تحقق شعار سال ۱۴۰۰ که رهبر معظم انقلاب به سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» نامگذاری فرمودند در سایه هم افزایی، همدلی و با وحدت کلمه همه توان خود را به کار خواهیم گرفت.
کد خبر: ۹۳۲۹۲۳۸
|
۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار دکتر سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا و حجت الاسلام و المسلمین غلامحسن تسخیری مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۰ شمسی و فرارسیدن عید نوروز پیام تبریکی صادر کردند، متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«یا مقلّب القلوب والابصار، یا مدبّر اللّیل و النّهار، یا محوّل الحول و الاحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال»

فرا رسیدن بهار طبیعت که همزمان شده با اعیاد خجسته و پرخیر و برکت شعبانیه را به مردم مومن، نجیب و صبور بویژه خانوداه معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم. سال ۱۳۹۹ سالی بیادماندنی توام با موفقیت و پیشرفت‌های چشمگیر در زمینه‌های مختلف بوده که در عرصه‌های خطیر اقتصادی روزنه امیدی برای حل مشکلات و رفع محرومیت‌ها شده است.

در حالی سال ۱۳۹۹ را پشت سرگذاشته ایم که با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی در جامعه، بسیج و سپاه گوش به فرمان، ولی امر و مولای خود حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در برقراری و ارتقای امنیت پایدار، کمک به محرومان و مستضعفان و بویژه در جبهه مقابله با کرونا، با تلاش و زحمات گسترده خود، نقطه امید و اتکای مردم در عرصه خدمت رسانی صادقانه و خالصانه شدند.
 
مجاهدت مومنانه بسیجیان عزیز و پاسداران مکتب سرخ سیدالشهدا (ع) با تکیه بر عنایت خدای متعال و توجهات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم (عج) در تزریق روحیه امید و افزایش امیدآفرینی در جامعه نشان داده است که فتح قله‌های پیشرفت و اقتدار در گرو تداوم و استمرار فعالیت‌های انقلابی و مدیریت جهادی امکان پذیر است؛ امسال نیز برای تحقق شعار سال ۱۴۰۰ که رهبر معظم انقلاب به سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» نامگذاری فرمودند در سایه هم افزایی، همدلی و با وحدت کلمه همه توان خود را به کار خواهیم گرفت.

اینجانبان ضمن قدردانی از زحمات جهادگونه مدافعان سلامت، امیدواریم سال جدید به لطف حضرت حق و عنایت ویژه حضرت، ولی امر (اروحناه له فداء) سالی پر از خیر و برکت و عافیت برای مردم عزیز باشد و خداوند متعال همه ما را بر انجام وظایف خود موفق و سربلند و همچنین در راه آرمان‌های شهدا، ثابت قدم بدارد. ان شاء الله.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها