خبرهای داغ:
به همت موسسه آوای توحید برگزار شد
موسسه آوای توحید اواخر سال ۹۵ باهدف اجتماعی و کاربردی کردن معارف توحیدی و درنهایت ایجاد تمدن نوین اسلامی با حضور جمعی از اساتید عالی حوزه علمیه تأسیس شد.
کد خبر: ۹۳۲۹۲۴۸
|
۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، همایش جوان تمدن ساز به همت موسسه علمی تربیتی آوای توحید با حضور مظفری مدیر کل دادگستری استان قم و حجت الاسلام و المسلمین یزدی، حجت الاسلام والمسلمین خواجوی در دادگستری استان قم برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حیدری مدیر موسسه علمی تربیتی آوای توحید ضمن معارفه این موسسه و فعالیتشان اظهار کرد: موسسه اواخر سال ۹۵ باهدف اجتماعی و کاربردی کردن معارف توحیدی و درنهایت ایجاد تمدن نوین اسلامی با حضور جمعی از اساتید عالی حوزه علمیه تأسیس شد.

وی در راستای یکی از رسالت‌های اصلی در جریان تمدن نوین اسلامی به سخنان مقام معظم رهبری که دولت اسلامی تشکیل دهیم تصریح کرد: باید توانمند سازی از بینش معرفتی از ارگان‌های دولتی و غیر دولتی انجام دهیم.

وی افزود: با همکاری دادگستری قم طرحی به معاونت پیشگیری ارسال و مورد تایید قرار گرفت.

این طرح یکی از نیاز‌های جدی تمدن نوین اسلامی، کاهش آسیب‌های اجتماعی است که با همکاری رئیس‌کل دادگستری استان قم دوره‌ای را برای جایگزین مجازات‌های حبس مجرمان، برگزار کردیم و پس از اتمام دوره، گواهینامه‌ای از طرف دانشگاه علوم و حدیث اهدا شد.

مدیر موسسه آوای توحید بیان کرد: در این دوره سعی بر این بود که در نگاه تمدن نوین اسلامی به افراد سازمان و نظام فکری داده‌شود و در واقع نقشه راهی باشد تا بتوانیم توانمند سازی و استعداد یابی کرد؛ که خوشبختانه با بازخوردی شگفت‌انگیز و بالایی روبرو شدیم.

مدیر موسسه آوای توحید با ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام‌شده گفت: تاکنون یک‌هزار و ۱۰۰ نفر را جذب کرده و ۷۸۰ گواهی پایان دوره نیز برای آنان صادرشده است. همچنین نکته قابل‌توجه این طرح تربیت محور بودن آن است، یعنی بعد از اتمام دوره موسسه هنوز آن‌ها را رها نکرده و با آن‌ها ارتباط دارد.

مظفری مدیرکل دادگستری استاقم ضمن تشکر از موسسه آوای توحید گفت: این موسسه برای بازیافت شخصیت افرادی که دچار انحراف از مسیر اصلی شده اند است.

در مکتب اسلام، انسان با کرامت شناخته میشود و ان شاالله شاهد این باشیم که کسی مرتکب جرمی نشود و اگر هم خدای ناکرده مرتکب شد با وی به کرامت رفتار شود و از کار‌های کلیشه‌ای اجتناب شود تا خروجی خوبط داشته باشیم.


انتهای پیام /عالی
ارسال نظرات
پر بیننده ها