خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی:

همه مسئولان شعار سال را فصل الخطاب بدانند

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: همه مسئولان شعار سال و رهنمودهای رهبری را فصل الخطاب بدانند.
کد خبر: ۹۳۲۹۲۵۵
|
۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲

 حجت الاسلام سید مهدی قریشی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: زمانی که رهبر معظم انقلاب اسلامی شعار« تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» را انتخاب کردند، یعنی مسئله شعار سال اتفاق نیافتاده و باید پشتیبانی و رفع موانع تولید به شکل گسترده صورت گیرد.

وی با تبریک سال 1400 که به نام« تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی نامگذاری شده است، گفت: خوشبختانه با کیاست و دوراندیشی که خداوند متعال به امام خامنه‌ای عنایت کرده است، از چندین سال گذشته و پیش از آن که مسئولان متوجه این مسئله شده باشند که در آینده جامعه با مشکلات معیشتی و اقتصادی مواجه خواهد شد، جامعه را به سمتی سوق دادند که مسائل معیشتی مدیریت شده و حل شود.

وی تصریح کرد: بنابراین امسال نیز در ادامه نامگذاری‌های سال، همانند سال گذشته که به نام«جهش تولید» نامگذاری شده بود، سال 1400 به نام « تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» نامگذاری شد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: امام خامنه‌ای فرمودند که در سال 99 مسئله جهش تولید آغاز شد، اما متاسفانه آنگونه که باید، این شعار تحقق نیافت و بنابراین امسال نیز به نام شعار تولید نامگذاری شده است.

 انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار