مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا :
ساری-مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا گفت: پیغمبر اسلام فرمودند: شهدا نسبت به دشمن عقب نشینی نمی‌کنند و آنقدر ایستادگی میکنند تا کشته شوند.
کد خبر: ۹۳۲۹۲۹۳
|
۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰
شهدا در مقابل تهدیدات دشمن عقب نشینی نکردند
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حجت الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری  مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در ویژه برنامه سالگرد شهید سرلشکر خلبان حسین خلعتبری که  در گلزار شهدای چهل شهیدان برگزار شد با بیان اینکه آوازه این شهید در کشورمان و حتی کشور متخاصم نامدار است گفت: شجاعت، قدرت نظامی و معنوی شهید خلعتبری سبب شد او را بعنوان یکی از شهدای مطرح کشوری معرفی کنند.
 
شهدا در مقابل تهدیدات دشمن عقب نشینی نکردند
حجت الاسلام تسخیری با اشاره به فرموده پیغمبر گرامی اسلام که برترین و افضل شهدا کسانی هستند که در صف اول با دشمن درگیر میشوند افزود: شهید خلعتبری در خط مقدم جبهه حضور داشت و در جنگ نظامی و هوایی که یکی از سخت‌ترین جنگ‌ها جنگ دریایی است، این شهید با همه تهدیدات عقب نشینی نکرد و در خط مقدم جبهه حضور پیدا کرده و با دشمن جنگید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا ادامه داد: پیغمبر اسلام فرمودند شهدا آنقدر پیکار می کنند و  نسبت به دشمن عقب نشینی نمی کنند و آنقدر ایستادگی میکنند تا کشته شوند که شهید خلعتبری ایستاد و عقب نشینی نکرد.

حجت الاسلام تسخیری با تصریح بر اینکه  عقب نشینی کار انسان‌های ضعیفی است که دشمن را بزرگ شمرده و وحشت دارند و دیگران را مرعوب دشمن می کنند‌، خاطرنشان کرد: در یک زمانی برخی ها می گفتند با یک دکمه و فشار آن از سوی آمریکایی‌ها تمام امکانات نظامی ما از بین خواهد رفت . لذا شهید خلعتبری در آن شرایطی که امکانات پروازی ما تحریم و تجهیزات نظامی ما اندک بود عقب نشینی نکرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به اینکه امروزه ما قدرت فوق العاده نظامی در منطقه هستیم گفت: شهید خلعتبری از دشمن هراسی نداشت و در سینه دشمن رفت و کوبید و اقدامات فوق العاده این شهید نشان از شجاعت و ایستادگی این مرد الهی است.

حجت الاسلام تسخیری اضافه کرد: خلعتبری گفته بود بعثی‌ها خاک زیر پوتین شان به کشور دیگر منتقل نشود ،لذا این شهید اهل تحمل خسارت به کشور نبود و نگذاشت دشمن متجاوز در درون کشور ما آرامش پیدا کند و جایگاه شهید خلعتبری در غرفه‌های عالی بهشت است و خداوند پاداش جانفشانی و ایستادگی در برابر ظلم را خواهد داد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلادر پایان سخنان خود یادآور شد: انسان‌ها هر جایگاه و پایگاهی داشته باشند در آن دنیا پاسخگو هستند و خداوند میفرماید کسی در صف اول باشد و عقب نشینی نکند بر او تبسم کرده و بدون حساب و کتاب با او مواجه خواهد شد.
 
شهدا در مقابل تهدیدات دشمن عقب نشینی نکردند
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها