سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در پیامی آغاز سال نو و بهار طبیعت را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۳۲۹۳۰۸
|
۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان با تبریک حلول سال نو و تحول روح افزای طبیعت که آیت قدرت بی‌بدیل است، گفت: سال ۱۳۹۹ با همه فراز و نشیب‌ها و دشواری‌های مختلف با چاشنی استرس و نگرانی از وضعیت سلامت عزیزان و شیوع ویروس کرونا، سپری شد و سالی نو، با روحی تازه و بارقه‌ای از امید و نشاط آغاز شد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب، با نگاهی به تحولات کشور و میزان تحقق شعار سال گذشته و تحلیل کوتاه و پربار از شرایط کشور، شعار سال جدید را تولید، پشتیبانی و مانع زدایی‌ها اعلام فرمودند که انتخاب و معرفی این شعار برگرفته از ژرف اندیشی و اهتمام معظم‌له نسبت به زندگی شرافتمندانه مردم و شکوفایی و بالندگی اقتصاد کشور است.

وی با اشاره به اینکه این شعار حکیمانه با اندک تفاوتی با بیان‌های گوناگون در چند سال اخیر از سوی رهبر معظم انقلاب اعلام می‌شود که بیانگر چند نکته کلیدی و محوری است، اعلام کرد: جامعه ایمانی ایران در مسیر حرکت تکاملی و تمدن ساز خویش نیازمند اقتصادی بالنده، شکوفا و مبتنی بر عزت و استقلال کشور است.

سردار دامغانی افزود: خودباوری نگاه به سرمایه‌های عظیم علمی و ظرفیت‌های داخلی و عدم توجه و اعتماد به بیگانگان مهمترین رمز موفقیت نظام اسلامی در تحقق اقتصادی آرمان گرا و لذت بخش خواهد بود.

وی افزود: در شعار سال علاوه بر تلاش برای رشد فزاینده تولید حمایت و پشتیبانی و حمایت مسئولان از تولید و رفع موانع تولید و ایجاد مشوق‌های متنوع مورد تاکید رهبری عزیز قرار گرفته است.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها