خبرهای داغ:
نماینده سابق مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت:اصلاح نظام بانک‌داری، ضرورت اصلاح نظام مالیاتی به نفع کارآفرینان به ویژه آن دسته‌ای که اهل پرداخت مالیات هستنداز جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.
کد خبر: ۹۳۲۹۳۴۳
|
۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰

حجت الاسلام احمد سالک در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در اصفهان، پیرامون نامگذاری سال ۱۴۰۰ توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: سه کلید واژه‌ای که مقام معظم رهبری در نامگذاری سال جاری مطرح کردند، هر کدام فرهنگ خود را دارد و قابل توجه است؛ فرهنگ تولید‌، پشتیبانی و مانع‌زدایی دارای اصول و ارکان خاصی هستند؛ اما یک پیوند اساسی میان این سه کلید واژه است و آن نیز این است که ارتباط بین تولید و رشد آن نیامند پشتیبانی و رفع موانع آن است.

نماینده سابق مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موانع رشد تولید ملی در کشور، گفت: اصلاح نظام بانک‌داری، ضرورت اصلاح نظام مالیاتی به نفع کارآفرینان به ویژه آن دسته‌ای که اهل پرداخت مالیات هستنداز جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی باید قوانین رشد تولید ملی را پالایش کند، افزود: با وجود اینکه تولید مواد اولیه در کشور از ظرفیت بالایی برخوردار است ولی بسیاری از کارخانه‌ها با قیمت‌های بالا از مواد اولیه استفاده می‌کنند که در نهایت در قیمت نهایی تأثیرگذار است؛ اگر ۲۱ مانع تولید داخلی برطرف نشود جهش تولید متوقف خواهد شد.

سالک در پایان تصریح کرد: امیدوارم این سه کلید واژه حرکت عمیقی در سطح دولت به منظور توجه به مسائل اجرایی، تأمین مواد اولیه و رفع موانع تولید به همراه داشته باشد تا بتوانیم مقابل فشارهای بین‌المللی استقامت بیشتری داشته باشیم و مردم شاهد رفع بیکاری و گسترش تولید و اشتغال در سطح جامعه باشند.

ارسال نظرات