خبرهای داغ:

خانواده‌ شهدا در پاسداری از انقلاب پیشگام هستند

جانشین سپاه مهاباد گفت: خانواده‌ شهدا در پاسداری از انقلاب اسلامی پیشگام هستند.
کد خبر: ۹۳۲۹۴۶۱
|
۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از مهاباد، سرهنگ دوم پاسدار رسول فاطمی در دیداری که با خانواده شهدا و ایثارگران به مناسبت سال جدید انجام شد، اظهار کرد: خانواده شهدا و ایثارگران پرچمدار پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند.

 وی در این دیدار با تبریک اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن سال جدید، از ابراز لطف خانواده‌ معظم شهدا و ایثارگران تقدیر و تشکر کرده و دیدار با آنها را موجب تقویت انگیزه برای خدمت بیشتر تلقی کرد.

 جانشین سپاه مهاباد حضور خانواده‌ معظم شهدا و ایثارگران در تمامی عرصه‌ها در کنار رهبری و مسئولان را مایه مباهات دانست و از صبر و استقامت همیشگی آنان تقدیر کرد.

 فاطمی بیان کرد: ما هنوز می‌بینیم بعد از گذشت ۴۲ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی، بسیاری از مطالبات بحق و قانونی این عزیزان محقق نشده اما این قشر نه تنها هرگز شکایت و گلایه‌ای نداشته اند بلکه هیچ‌گاه در شرایط حساس رهبری و مسئولان را تنها نگذاشتند.

 وی افزود: با وجود مشکلات متعدد در کشور، حفظ هویت نظام و انقلاب نیازمند از خودگذشتگی و ایثار است و خانواده شهدا در این مقوله همواره پیشقراول بوه و حاضر هستند از تمامی حقوق خود بگذرند اما اقتدار و عزت کشور محفوظ بماند.

فاطمی یادآور شد: در این شرایط و با توجه به گام دوم انقلاب اسلامی، نیازمند همدلی و وحدت آحاد جامعه هستیم، چرا که دنیا نظاره‌گر تمامی تصمیمات ما، نحوه حضور و برخورد ما در صحنه‌های مختلف انقلاب به ویژه عرصه حساس انتخابات است.

جانشین سپاه مهاباد افزود: ایران اسلامی مروج روحیه ایثارگری در دنیاست و این اصل تمامی معادلات نظامی و اقتصادی در جهان را بر هم ریخته و قدرتمندان دنیا را متحیّر ساخته است که چگونه توانسته‌ایم فرهنگ ایثار و شهادت را گسترش دهیم و این امر میسر نمی شد جز با همراهی خانواده شهدا.

در این دیدارها جانشین سپاه مهاباد با خانواده شهیدان رسول و جعفر عمری و خانواده شهید حسین جنگلی دیدار و با تقدیم هدیه ای همراه لوح تقدیر از آنها تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات