وزیر خارجه سوریه:

رژیم صهیونیستی هیچ دستاورد میدانی را در سوریه محقق نکرد

زیر خارجه سوریه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی هیچ دستاورد میدانی را در این کشور محقق نساخته است، گفت: ارتش سوریه در جریان تجاوزات اخیر صهیونیستها توانست موشک‌های متعددی را ساقط کند.
کد خبر: ۹۳۲۹۵۱۱
|
۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، «فیصل المقداد» وزیر خارجه سوریه که در کشور عمان به سَر می‌برد، سخنانی را در خصوص تجاوزگری‌های اخیر رژیم صهیونیستی علیه کشورش مطرح کرد.

فیصل المقداد اظهار داشت: ارتش سوریه در جریان تجاوزات اخیر صهیونیست‌ها توانست موشک‌های متعددی را ساقط کند. تجاوزات رژیم صهیونیستی به سوریه نمی‌تواند ادامه پیدا کند.

وزیر خارجه سوریه همچنین عنوان کرد: ارتش سوریه در جریان تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی توانست ۴۰ موشک را ساقط کند. تل آویو جز در مناطق مرزی، هیچ دستاوردی را در عرصه میدانی در سوریه محقق نساخت.

وی ضمن قدردانی از مواضع عمان در قبال بحران سوریه، یادآور شد: مواضع عمان در قبال بحران سوریه و نیز دیگر تحولات منطقه مثبت و دقیق بود. ما به دنبال تقویت روابط خود با عمان در تمامی زمینه‌ها هستیم.

وزیر خارجه سوریه همچنین بر لزوم پایان درد و رنج‌های مردم سوریه و بازگشت آوارگان به خانه و کاشانه خود تأکید کرد. وی در این خصوص گفت: بازگرداندن ثبات به سوریه از جمله اولویت‌های دولت دمشق محسوب می‌شود.

مقداد همچنین با اشاره به عدم حضور دمشق در اتحادیه عرب، گفت: سوریه به عنوان قلب تپنده کشورهای عربی محسوب می‌شود و عدم حضور آن در اتحادیه عرب یک نقص و شکاف به شمار می‌رود.

ارسال نظرات