خبرهای داغ:

اجرای طرح مواسات و همدلی توسط گروه جهادی تبلیغی بشیر در قم

همزمان با اعیاد شعبانیه و بهار طبیعت طرح مواسات و همدلی با کمک‌های مؤمنانه گروه جهادی تبلیغی بشیر در شهر مقدس قم آغاز شد.
کد خبر: ۹۳۲۹۵۷۸
|
۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم،حجت الاسلام مجید بیک زاده، مسئول گروه جهادی تبلیغی بشیر اظهارکرد: گروه جهادی تبلیغی بشیر به صورت خودجوش و آتش به اختیار با هدف خدمت رسانی به آسیب دیدگان ویروس منحوس کرونا و رسیدگی به وضعیت معیشت برخی از نیازمندان جامعه اقدام به تهیه و توزیع ۷۰ بسته از انواع اقلام خوراکی و معیشتی مورد نیاز با حمایت‌های شخصی طلاب و خیرّین کرده است.

وی افزود: این گروه جهادی که متشکل از اساتید، طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه استان می‌باشد، علاوه بر فعالیت‌های فرهنگی و جهادی یکی از مهمترین برنامه‌های خود را کمک مومنانه دانسته و از ابتدای سال تا کنون صد‌ها بسته معیشتی و ده‌ها هزار پرس غذای گرم در میان نیازمندان توزیع کرده است.

حجت الاسلام بیک زاده با اشاره به پیک اول و دوم کرونا در قم خاطرنشان کرد: حضور فعال و پویای ۱۲۰ طلبه این گروه با هدف کمک به بهبود شرایط و انجام فعالیت‌هایی همچون ضد عفونی معابر، تهیه ماسک و اقلام بهداشتی همچنین سایر اقدامات لازم جهت مقابله با این ویروس منحوس از جمله دیگر فعالیت‌های این گروه جهادی و تبلیغی بوده است.

مسئول گروه جهادی تبلیغی بشیر ادامه داد: هر زمان که نیاز باشد طلاب جهادی گروه بشیر آمادگی فعالیت در بخش‌های تهیه، بسته بندی، توزیع پک‌های معیشتی، ضدعفونی معابر، حضور در بیمارستان‌ها را دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار