خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد در پیامی آغاز سال ۱۴۰۰ خورشیدی را به آحاد مردم ایران اسلامی به خصوص اهالی ولایتمدار شهرستان بجنورد تبریک و از تلاش شبانه روزی جهادگران خط مقدم سلامت قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۳۲۹۶۳۵
|
۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، مهدی الهی راد " فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد " در پیامی آغاز سال ۱۴۰۰ خورشیدی را به آحاد مردم ایران اسلامی به خصوص اهالی ولایتمدار شهرستان بجنورد تبریک و از تلاش شبانه روزی جهادگران خط مقدم سلامت قدردانی کرد.

متن پیام فرمانده سپاه شهرستان بجنورد به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

یا مقلب‌القلوب و الابصار، یا مدبراللیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال.

بر ما سالی گذشت و بر زمین گردشی و بر روزگار حکایتی، امید که آن کهنه به نکویی رفته باشد و این نو، به شادی آید.

سال 1400 که مزین است به نام سال " تولید ، پشتیبانی ها و موانع زدایی ها " را به محضرامام عصر(عج) ونائب برحقش امام خامنه ای (مدظله العالی) و خانواده های محترم شهدا ، جانبازان، ایثارگران، بسیجیان و عموم مردم متدین و ولایتمدار شهرستان بجنورد تبریک عرض می نمایم.

در این بهاران جای خالی شهدایمان و بالاخص شهدای مدافع سلامت و امنیت که در سال گذشته به دیدار حق شتافتند بیشتراحساس می شود که در سایه ایثارگری شهیدان، نظام جمهوری اسلامی بر قله های افتخار ایستاده و امنیت فعلی مان را مدیون شهدا هستیم و بجاست در اولین روز سال جدید یاد و خاطره سرداران شهید استان خراسان شمالی و بویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید رجبعلی محمدزاده را نیز گرامی بداریم و درسال جدید نیز باید همچون گذشته در زنده ونگهداشتن یاد و نام شهدا تلاش کنیم.

همچنین بر خود لازم می دانم از تلاش شبانه روزی تمام جهادگران خط مقدم سلامت در اقشار مختلف مردمی، بسیجیان عزیز که در طرح شهید سلیمانی با کادر درمانی همکاری کردند و بویژه پزشکان و پرستاران که در خط مقدم مبارزه با شیوع کرونا حضوری مخلصانه دارند تشکر کنم .

امیدوارم با بکارگیری توانمندی ها و قابلیت های فوق العاده بسیج شهرستان بجنورد و با باور به توانمندی های موجود ، افق های روشنی را در جهت پشتیبانی از تولید و مشاغل خانگی ، رفع کاستی ها ، موانع و آسیب های اقتصادی شهرستان بگشائیم و شاهد جوشش شریان های اقتصادی در زندگانی مردم عزیزمان باشیم.

در پایان ضمن تبریک دوباره سال نو ،برای همه سالی سرشار از برکت فاطمی ، توام با سلامتی و تندرستی در پرتو الطاف الهی را آرزومندم و برخود وظیفه میدانم از همه کسانی که در عرصه حفاظت از سلامت و امنیت کشور عزیزمان تلاش می کنند قدردانی نمایم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها