این روزها، جهاد و ایثار از جنس دفاع مقدس و رنگ و بوی همدلی دارد، همدلی و همراهی خیرینی که نخواستند کودکان نیازمند بدون لباس نو، سال جدید را آغاز کنند.
کد خبر: ۹۳۲۹۶۸۵
|
۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان؛ جهاد، واژه‌ای است که این روز‌ها همه علاوه بر شنیدنش، با همه وجود در محفل‌های مختلف آن را حس می‌کنیم، فرهنگی که بیش از پیش در کشور ما و از جمله استان زنجان رخ نمایی می‌کند و دستگیری و کمک به نیازمندان در این روز‌های سخت، دغدغه همگان شده است.

ایثاری ماندگار از گروه جهادی

حال در این میان، گروه‌های جهادی هر یک به نحوی برای انجام امور خیر، پیش قدم شده اند تا حال همه مردم زنجان خوب باشد.

در این میان گروه جهادی دختران انقلاب پایگاه ام البنین حوزه خدیجه کبری (س) زنجان، با ابتکار و خلاقیتی که داشته اند، همدلی را در کوچه و محلات کوچک و محروم شهر رونق دادند.

خدیجه رحیمی تبار، بسیجی و فرمانده پایگاه ام البنین حوزه خدیجه کبری (س) زنجان در گفت و گو با خبرنگار بسیج زنجان اظهار داشت: "دختران انقلاب"، با شعار «دختران حاج قاسم بار دیگر ادای دین می‌کنند» طرح جهادی خود را آغاز کرده اند.

وی با اشاره به اینکه این بانوان جهادگر اقدام به جمع آوری لباس‌های نو از فروشگاه‌ها و خیران کردند، تصریح کرد: حتی برخی از خانواده ها، به صورت خودجوش و برای کمک به طرح ما لباس‌های نوی بدون استفاده را تحویل ما دادند.

فرمانده پایگاه ام البنین حوزه خدیجه کبری (س) زنجان با بیان اینکه در مجموع ۴۰۰ دست لباس ویژه بانوان و کودکان جمع آوری شده بود، افزود: بر این اساس فراخوانی دادیم تا خانواده‌هایی که تحت پوشش مسجد حسینیه منطقه «بیسیم» بودند، برای خرید رایگان لباس در این محل حضور پیدا کنند.

وی با بیان اینکه قبلا و طی سال‌های گذشته لباس‌های تهیه و در بین نیازمندان توزیع می‌کردیم، اما گاهی مطابق سلایق یا اندازه آن‌ها نبود، ادامه داد:، اما طرح خرید رایگان توسط خود خانوار‌های نیازمند استقبال خوبی داشت.

رحیمی تبار همچنین در زمینه سایر اقدامات این گروه‌های جهادی اظهار کرد: تهیه غذا برای دست فروشان و کارتون خواب‌های محله بیسیم، خرید تبلت برای کودکان نیازمند، برگزاری کلاس‌های تقویتی رایگان و ... از جمله این اقدامات بوده است.
ارسال نظرات