ساخت 10 خانه برای نیازمندان به همت گروه جهادی انصارالمهدی کرج

مسئول گروه جهادی انصارالمهدی حوزه 121 شهید مهدی باکری کرج از ساخت 10 خانه برای نیازمندان و بازسازی و مرمت منازل 15 خانواده نیازمند و شهید خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۹۷۲۵
|
۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حمید پناهیان، مسئول گروه جهادی انصارالمهدی حوزه 121 شهید مهدی باکری کرج در خصوص اقدامات جهادگران این گروه گفت: در سال گذشته، حدود پنج هزار بسته معیشتی میان نیازمندان و خانواده های بی سرپرست و بدسرپرست و خانوارهایی که به واسطه بیماری کرونا شغل خود را از دست داده بودند توزیع شد.

ساخت 10 خانه برای نیازمندان به همت اعضای گروه جهادی انصارالمهدی کرج

وی از ساخت 10 خانه برای نیازمندان و بازسازی و مرمت منازل 15 خانواده نیازمند و شهید خبر داد و افزود: همچنین مرمت و بازسازی 15 مدرسه در مناطق محرومی از جمله دولت آباد، حصارک، ملک آباد، جاده قزلحصار و ... با انجام اقداماتی همچون رنگ آمیزی، خطاطی، نقاشی، جوشکاری، گچ کاری و ایزوگام صورت گرفت.

مسئول گروه جهادی انصارالمهدی حوزه 121 شهید مهدی باکری کرج مطرح کرد: یک تیم پزشکی 45 نفره شامل پزشک قلب، زنان، مامایی، اطفال، عمومی، چشم پزشک، اورولوژیست، ارتوپد و ... روزهای پنج شنبه و جمعه هر هفته در مناطق محروم و حاشیه شهرها اقدام به ویزیت تخصصی رایگان مردم کردند.

پناهیان با اشاره به ویزیت رایگان حدود 12 هزار نفر و ارائه خدمات پزشکی تخصصی به آن ها در سال گذشته بیان کرد: افرادی که نیاز به درمان داشتند، پس از ویزیت، به مراکز درمانی از جمله بیمارستان ها، مطب ها و کلینیک های پزشکی معرفی شدند تا از خدمات درمانی رایگان بهره مند شوند.

وی اذعان کرد: همزمان با شیوع ویروس منحوس کرونا، طلاب و افرادی که عضو این گروه جهادی بودند، اقدام به تغسیل، تکفین و تدفین اموات کرونایی کردند. طی این مدت حدود 40 نفر به غسالخانه های بهشت علی، بهشت امام حسین (ع) و بهشت سکینه (س) معرفی شدند تا عملیات تغسیل، تکفین و تدفین آن ها انجام شود.

به گفته مسئول گروه جهادی انصارالمهدی حوزه 121 شهید مهدی باکری کرج، همزمان با شیوع این ویروس منحوس، سمپاشی مداوم مراکز پرتردد و پرخطر شهر توسط جهادگران چهار تیم 10 نفره آغاز شد. همچنین در یک سال گذشته موفق به توزیع 13 هزار پک بهداشتی و نیز 35 هزار پک افطاری در ماه مبارک رمضان در مناطق محروم شهر شدیم.

پناهیان از استقرار اعضای این گروه جهادی در بیمارستان های کوثر و امام علی (ع) برای کمک به کادر درمان خبر داد و با اشاره به زلزله سی سخت اظهار کرد: یک تیم پزشکی 20 نفره و یک تیم عمرانی 30 نفره اردیبهشت ماه عازم این منطقه خواهند شد. امید است بتوانیم با انجام این گونه اقدامات، دل مردم را شاد کنیم و سرباز خوبی برای امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری باشیم.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها