خبرهای داغ:
هادی حق شناس گفت : تردیدی نیست که جوانان استان گلستان در سال ۹۹ نقش قابل توجهی در جهش تولید داشته اند و البته جوانان در طول تاریخ انقلاب اسلامی همواره نقش بی همتایی داشته اند
کد خبر: ۹۳۲۹۷۳۸
|
۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گلستان؛ هادی حق شناس استاندار گلستان در پیامی سالروز ولادت با سعادت حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان را به تمامی مردم استان خصوصاً جوانان برومند و توانمند گلستان تبریک گفت.

حق شناس در این پیام اظهار داشت : جوانان سرمایه های اصلی و ظرفیت های تولید هر جامعه هستند و جوانی دوره ای ارزشمند در حیات هر انسانی محسوب می شود.

وی ادامه داد : به فرموده مقام معظم رهبری جوانان در هر جامعه و کشوری، محور حرکت اند و اگر حرکت سازندگی یا حرکت فرهنگی باشد، باز جوانان جلوتر از دیگرانند و دست آنها کارآمدتر از دست دیگران است.

استاندار گلستان افزود : تردیدی نیست که جوانان استان گلستان در سال ۹۹ نقش قابل توجهی در جهش تولید داشته اند و البته جوانان در طول تاریخ انقلاب اسلامی همواره نقش بی همتایی داشته اند.

حق شناس تاکید کرد : هرگاه بستر اقدامات و فعالیت ها برای جوانان فراهم شده آنها کارهای بزرگی را به منصه ظهور گذاشته اند و در بسیاری از مواقع این جوانان بوده اند که زمینه تولید, رشد و توسعه را فراهم آورده اند.

وی بیان کرد : نامگذاری روز میلاد با سعادت جوان برومند بنی هاشم حضرت علی اکبر علیه السلام به نام روز جوان اقدامی ارزشمند است که می توانند زمینه خلاقیت, تفکر و نوآوری بیش از پیش در جامعه را فراهم آورد.

استاندار در پایان اظهار داشت : اینجانب میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان به تمامی مردم استان خصوصاً جوانان برومند و توانمند گلستان تبریک عرض می نمایم  امیدوارم در سال تولید, پشتیبانی ها و مانع زدایی ها بتوانیم گام های موثری در مسیر رشد و توسعه نگارستان ایران برداریم و شاهد آبادانی و پیشرفت شهروندان گلستانی باشیم.

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها