خبرهای داغ:
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری 2 موبایل قاپ حرفه ای در عملیات کارآگاهان این پلیس و اعتراف آنان به 114 فقره سرقت موبایل خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۹۷۳۹
|
۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ سرهنگ حسین ترکیان اظهار کرد: در پی چندین فقره موبایل قاپی در مناطق مختلف شهر اصفهان که در همه این موارد مال باختگان عنوان کرده بودند سارقان 2 راکب یک دستگاه موتورسیکلت بودند که بعد از سرقت به سرعت متواری می شدند موضوع با حساسیت ویژه این از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان پیگیری شد.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل های وقوع سرقت و تجزیه و تحلیل های کارشناسی و همچنین استفاده از تجهیزات هوشمند پلیسی سرانجام هویت 2 نفر که در این سرقت ها دست داشتند را به دست آورده و طی هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی ضربتی آنها در مخفیگاه خود دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: متهمان پس از دستگیری در مواجه با مدارک و مستندات پلیس به 114 فقره موبایل قاپی از عابران پیاده در شهر اصفهان اقرار و عنوان کردند در برخی مواقع که عابران پیاده مقاومت می کردند با تهدید سلاح سرد موبایل آنها را سرقت کرده و متواری می شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از اعتراف صریح متهمان در این خصوص پرونده تشکیل و این افراد برای رسیدگی به جرایم خود تحویل مراجع قضائی شدند.

ارسال نظرات