زاهدان-با هدف اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری آخرین مرحله رزمایش کمک مومنانه سال ۹۹ با توزیع بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های کارگر انجام شد.
کد خبر: ۹۳۲۹۷۴۴
|
۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹

 مدیر سازمان بسیج کارگران وکارخانجات سپاه سلمان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: به مناسبت ولادت سراسر نور آقا ابا عبدا... الحسین (ع) و روز پاسدار و با هدف اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری آخرین مرحله رزمایش کمک مومنانه سال ۹۹ با توزیع بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های کارگرانجام شد.

سرهنگ پاسدار محمد قورزایی با گرامیداشت اعیاد شعبانیه وسال نو اظهار داشت: تعداد سیصد بسته هدیه (شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه، تخم مرغ، حبوبات، سویا و خرما) با ارزش ریالی هربسته پنج میلیون ریال برای خانواده‌های کارگر بی بضاعت حاشیه شهر زاهدان با کمک بسیج سازندگی سپاه سلمان در آخرین روز‌های اسفند ماه سال ۹۹ توزیع گردید تا گوشه‌ای از نیاز‌های آن‌ها برطرف شده و یاد نیکی از جهادگران بسیج در دلشان به یادگار بماند.

وی با تأکید به نقش پررنگ بسیج کارگران وکارخانجات در طول دوران شیوع ویروس منحوس کرونا با اجرای طرح شهید سلیمانی در واحد‌های تولیدی سراسر استان سهم بسزایی در ضدعفونی وکنترل وشناسایی کارگران مشکوک وهدایت آن‌ها برای درمان به مراکز درمانی و قرنطینه خانگی وتوزیع سبد معیشتی در دوران قرنطینه داشتیم.

این مسئول با اشاره به اینکه ما باید فرهنگ بسیجی را در جامعه انتشار دهیم گفت: فرهنگ بسیجی مبتنی بر روحیه تعاون است و مهم‌ترین رکن فرهنگی بسیجی اتکای به مردم در همه شئون نظام اسلامی همچون فرهنگی، آموزشی، اقتصاد مقاومتی، سازندگی و سایر فعالیت‌ها است و اگر چنین رویکرد و قابلیتی را بسیج توسط سپاه پاسداران با کمک سایر مسئولین و مردم انجام دهند امید به رسیدن موفقیت‌های بلند در افقی است که بنیان‌گذار این نهاد مقدس در نظر داشت و رهبر معظم انقلاب امروز دنبال می‌کنند که به آن برسیم.

سرهنگ قورزایی در ادامه با تبریک مجددخجسته زاد روز حضرت امام حسین (ع)، قمر بنی هاشم (ع) و حضرت سجاد (ع) به پاسداران و جانبازان سرافراز انقلاب اسلامی و تعظیم به مقام شامخ شهیدان تاکید کرد؛ بسیج کارگران وکارخانجات در اطاعت از ولایت فقیه و اجرای فرامین و منویات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) در راستای جهش تولید لحظه‌ای دریغ نخواهد کرد.

مدیر سازمان بسیج کارگران وکارخانجات سپاه سلمان عنوان کرد: در پایان امسال کارگران بسیجی همزمان با سایر اقشار جامعه با کمک به رفع مشکلات ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا همچون تولید ماسک ومواد ضد عفونی در قالب شیفت ایثار بار دیگر با آرمان‌های انقلاب تجدید بیعت خواهند نمود.
ارسال نظرات