خبرهای داغ:
فرمانده تیپ ۸۲ صاحب الامر(عج) استان قزوین

شهدا، چراغ راه ملت ایران هستند

سرهنگ افروزی گفت: شهدا چشم و چراغ این ملت هستند و امیدواریم شرمنده خون پاک آنان نباشیم.
کد خبر: ۹۳۲۹۷۶۲
|
۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ مهرداد افروزی فرمانده تیپ ۸۲ صاحب الامر(عج) و هیات رییسه تیپ ۸۲ حضرت صاحب الامر(عج) استان قزوین در روز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، با خانواده شهیدان والا مقام مدافع حرم و مدافع وطن سردار شهید حمید محمد رضایی، پاسدار شهید زکریا شیری، پاسدار شهید الیاس چگینی، طلبه شهید حجت اسدی بسیجی شهید امیرحسین علیخانی و تکاور شهید حسن حسین پور دیدار و دلجویی کردند.

سرهنگ افروزی در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و نوروز باستان گفت: دعای خیر والدین شهدا همیشه شامل احوال رزمندگان بوده و در تمام شرایط پشتیبان رزمندگان است.

فرمانده تیپ ۸۲ سپاه استان اظهار کرد: شفاعت در روز قیامت به فرموده رهبر معظم انقلاب از آن شهدا و خانواده شهدا است و این مقامی است که خداوند به آنان داده است.

وی خاطرنشان کرد: شهدا چشم و چراغ این ملت هستند و امیدواریم شرمنده خون پاک آنان نباشیم و بتوانیم جزو ادامه دهندگان راه این شهدا گرانقدر باشیم.

در ادامه والدین معزز شهدا و خانواده های ضمن تقدیر از تلاش پاسداران و سپاه قزوین بیان کردند: به پاس خون شهدا، خداوند حافظ و نگهدار انقلاب بوده و به پای قدردانی از تلاش شما رزمندگان، دعای خیر ما و دیگر خانواده معزز شهیدان بدرقه راه شماست.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار