خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:
همدان-نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز جوانان برومند ایران اسلامی الگوی جهان اسلام شده‌اند، گفت: امروز شهدا و جوانان ما در کشور های دیگر نیز الگو هستند.
کد خبر: ۹۳۲۹۷۹۴
|
۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۳

امروز جوانان برومند ایران اسلامی الگوی جهان اسلام شده‌اندبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در مراسم بزرگداشت شهدای جوان و روز جوان که در گلزار شهدا برگزار شد ضمن تبریک میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان با بیان اینکه شهدا در وصیت‌نامه خود به موضوع کربلا، عاشورا و ولایت و تبعیت از رهبری اشاره کرده‌اند، اظهار داشت: الگو گرفتن از خط سرخ عاشورا مسیری است که شهدا برای ما ترسیم کرده‌اند.

وی افزود: در طول تاریخ حق را حمایت نکردند و طرفداران حق اندک بودند و با گذشت زمان طرفداران حق به اکثریت تبدیل و محکم‌تر شده‌اند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز در سال ۱۴۰۰ شمسی که ۱۳۷۰ سال از عاشورا می‌گذرد دل‌های محکم‌تری به میدان آمده‌اند که روایت پیامبر(ص) تفسیر شد که می‌فرمایند زمانی می‌آید که افرادی خواهند آمد که حسین(ع) را ندیده‌اند و ندیده بر سر و سینه خود می‌زنند.

وی با بیان اینکه امروز جوانان برومند ایران اسلامی الگوی جهان اسلام شده‌اند، ابراز داشت: امروز شهدا و جوانان ما در کشور های دیگر نیز الگو هستند.

فلاحی عنوان کرد: امروز با الگو قرار دادن شهدا و جوانان ما، جوانان انقلابی مانند جوانان یمنی در مقابل دشمن محکم ایستاده‌اند و با تقدیم هزاران شهید طی این چند سال با تبعیت از امامت و ولایت کار را به جایی رساندند که دشمن پیشنهاد آتش‌بس بدهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات