توزیع بیش از ۳۰۰ بسته معیشتی در منطقه کلاته خیج شاهرود

شاهرود_فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات حمزه سیدالشهدا منطقه کلاته خیج شاهرود از توزیع بیش از ۳۰۰ بسته معیشتی در اعیاد شعبانیه خبر داد و بر تداوم این کمک ها تاکید کرد.
کد خبر: ۹۳۲۹۸۵۰
|
۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴
توزیع بیش از ۳۰۰ بسته معیشتی در منطقه کلاته خیج شاهرودسعید قربانی در گفتگو با خبرنگار بسیج در شاهرود با ارائه گزارشی از مرحله پنجم رزمایش خدمت مومنانه در اعیاد شعبانیه در منطقه کلاته خیج به همت پایگاه‌های بسیج اظهار کرد: بسیجیان پایگاه امام حسین (ع) شهر کلاته خیج در این مرحله، قربانی یک راس گوسفند و توزیع گوشت آن، توزیع ۴۰ بسته معیشتی بین نیازمندان، توزیع ۴۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان و امداد رسانی به مسافران گرفتار در برف و کولاک را انجام دادند.
وی با اشاره به فعالیت‌های پایگاه حضرت ولیعصر شهر کلاته خیج افزود: توزیع ۲۴ بسته معیشتی، توزیع ۵۰ بسته معیشتی عیدانه و توزیع کارت هدیه یک و دو میلیون ریالی به ارزش ۵۰ میلیون ریال را به خانواده‌های کم برخوردار اجرا کردند.
فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات حمزه سیدالشهدا با اشاره به فعالیت پایگاه شهید عربعامری روستای خیج در رزمایش مواسات و کمک مومنانه، گفت: قربانی ۷ راس گوسفند و توزیع ۱۸۰ بسته گوشت بین نیازمندان و توزیع ۵۰ بسته معیشتی عیدانه در این ایام انجام شد.
وی به پایگاه محمد رسول الله (ص) روستای قلعه نو خرقان نیز اشاره کرد و گفت: توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی و اسکان و پذیرایی بیش از ۲۰۰ مسافر گرفتار در برف و کولاک از فعالیت‌های بسیجیان این پایگاه در ایام ایام می‌باشد.
قربانی با اشاره به فعالیت پایگاه شهید صدوقی روستای پرو در رزمایش مواسات، اظهار کرد: اهدای یک سری جهیزیه و توزیع ۵۰ کارت هدیه یک میلیون ریالی به نیازمندان از فعالیت‌های این پایگاه بوده است.
فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات حمزه سیدالشهدا خاطر نشان کرد: پایگاه امام جعفر صادق (ع) روستای ابر در راستای رزمایش مواسات، توزیع ۳۰ بسته معیشتی، توزیع نان صلواتی درب منازل و برف روبی کوچه‌های روستا را انجام دادند.
وی به پایگاه شهید رجایی روستای مزج نیز اشاره کرد و افزود: توزیع ۵۰ بسته معیشتی و قربانی دو راس گوسفند و توزیع گوشت آن از اقدامات این پایگاه در راستای کمک مومنانه است.
قربانی با بیان اینکه پایگاه شهید قرایی روستای قلعه عبدالله نیز در اسکان و کمک رسانی به بیش ۱۰۰ مسافر گرفتار در برف و کولاک و توزیع ۳ بسته معیشتی فعالیت کرده است، گفت: پایگاه شهید باهنر چهارطاق در امداد رسانی به بیش از ۱۰۰ مسافر گرفتار در برف و کولاک، توزیع ۱۰ بسته معیشتی و توزیع ۱۰۰ پرس غذای گرم در رزمایش مواسات و کمک مومنانه مشارکت نموده است.
وی ادامه داد: بسیجیان پایگاه شهید چمران روستای گرمن توزیع ۱۵ بسته معیشتی را انجام دادند و پایگاه بسیج شهید اشرفی اصفهانی روستای جیلان در نظافت و آماده سازی معابر عمومی روستا به مناسبت سال نو مشارکت کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار