خبرهای داغ:
امام جمعه میانه:

اراده جوانان انقلابی موجب پیروزی آن ها در همه عرصه هاست

تبریز- امام جمعه میانه با توصیه بر الگوگیری جوانان از اهل بیت(ع)، آنچه موجب پیروزی جوانان انقلابی و اسلامی در کشور و جهان شده است، اراده قوی معنوی آن هاست.
کد خبر: ۹۳۲۹۸۵۱
|
۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالله محمدی در دیدار با جوانان بسیج، با توصیه بر الگوگیری صحیح و کامل از معصومین(ع) و خاندان نبوت، اراده معنوی را مافوق تمامی امکانات و تجهیزات است چرا که دشمن از لحاظ امکانات و تجهیزات، بسیار پرقدرت تر است ولی آنچه رزمندگان اسلام را پیروز می کند، خواست و اراده الهی است.

وی، انسان رشید را انسانی کارآمد، فهمیده، بصیر و پراراده توصیف کرد و افزود: چنین انسانهایی به مطالعه و درک اطلاعات پیرامون خود پرداخته و دیگران را نیز آگاهی می بخشند.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) زوایایی از شباهت‌های ظاهری و خلق و خوی ایشان به حضرت رسول الله(ص) را متذکر و بیان کرد: مهمترین خصوصیت آنحضرت، ولایتمداری و مهمترین شعارش، هیهات من الذله بود و هرگز در برابر دشمن و توطئه هایش سست نشده و ایمانش ذره ای کم نشد و در نهایت در راه ولایت، جان گرانقدر خویش را تقدیم کرد.

وی، از حضرت علی اکبر(ع) به عنوان دریایی از ایمان، نافذ البصیره و در کمال شجاعت و پاکی یاد کرد و با توصیه بر الگوگیری جوانان از ایشان، گفت: امروز جوان ما باید بر خود ببالد که زادروز ولادت چنین شخصیت عظیمی به نام جوان نامگذاری شده است.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به شعار سال، بر حرکت در مسیر رهنمودهای رهبری و تحقق فرامین ایشان تاکید کرد و افزود: جوانی که از علی اکبر الگو گرفته باشد در صحنه جنگ مدافع حرم می شود و در صحنه های سیاسی و اقتصادی و فرهنگی خود را نباخته و مدافع سیاست های انقلاب و فرهنگ و تولید داخلی شده و در این راه تمامی مرارت ها و مشکلات را تحمل کرده و از تمام اطلاعات، علم، فکر و داشته هایش در مسیر اعتلای کشور و انقلاب، استفاده کرده و به پیروزی می رسد.

به مناسبت گرامیداشت سال جدید و روز جوان، فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه و جمعی از بسیجیان و کارکنان سپاه میانه با امام جمعه این شهر دیدار کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها