فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق(ع) استان بوشهر در جشن میلاد علی اکبر(ع) و روزجوان و سرباز گفت: تقوا و تهذیب نفس از ملزومات یک جوان انقلابی است.
کد خبر: ۹۳۲۹۸۵۹
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار یداله کشاورز فرمانده تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان  و سرباز گفت:: به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی و هدایت‌ها و تاکیدات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) نگاه به سرباز کاملا عوض شد تا جایی که ازسرباز و سربازی به عنوان یک خدمت مقدس و نوعی فداکاری برای کشور عزیزمان یاد می‌شود.

کشاورز افزود: امروز سربازان عزیز از مقام، منزلت و جایگاه اجتماعی خاصی در نیرو‌های مسلح و به خصوص در سپاه پاسداران برخوردارند و تاکید بر این است که محیط‌های سربازی باید محیطی سرشار از نشاط، شادابی، معنویت، برادری، صفا و صمیمیت باشد.


وی تصریح کرد: از جمله ویژگی بسیار مهم یک جوان حزب الهی و انقلابی این است که نسبت به تهذیب نفس و تقوای الهی خود بپردازد و مسئله تقوا و تهذیب نفس از مقدماتی‌ترین و در عین حال بنیادی‌ترین ملزومات یک جوان انقلابی است.


کشاورز افزود: جوان به عنوان یکی از مهمترین اقشار اجتماع باید سعی کند کلمه تقوا را در خود ایجاد کند و گرنه در آینده نخواهد توانست عنصر مفیدی برای جامعه اسلامی باشد.



در ادامه مراسم یکی از سرباز‌ها به مولودی خوانی و در پایان  به مناسبت روز سرباز شرینی داده شد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات