با حضور حاج حسین یکتا در شهرکرد برگزارشد؛

جشن میلاد ودیدار جوانان با امام جمعه شهرکرد

همزمان با خجسته میلاد مسعود جوان برومند خامس آل عبا،حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان، نشست جوانان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد با حضور "حاج حسین یکتا " برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۹۸۶۰
|
۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در این مراسم که با رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری درمصلای حضرت امام خمینی(ره)شهرکردبرگزارشد،روایتگر ویادگارسالهای دفاع مقدس "حاج حسین یکتا" اعیاد شعبانیه و میلاد با خیر و برکت حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان به جوانان و حضار تبریک گفت.

حاج حسین یکتا به تشریح ویژگی‌های جوانان دیروز، امروز و جوانان فردا پرداخت و اظهار کرد: جوانان دیروز مانندجوان برومند حضرت سید الشهدا علیه السلام حضرت علی اکبرعلیه السلام در قیام عاشورای حسینی، شهدای والامقام  انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی بودند که قبل از این که جوانان امروز متولد شوند، برای حفظ اسلام ناب، جنگیدند، از جان خود گذشتند،مفقودالاثر شدند و برای شما جوانان جانفشانی کردند.

یادگارسالهای دفاع مقدس به ایستادگی و مقاومت والدین معظم شهدا شاره کرد و افزود: آه، ناله و گریه های مادران جوانان شهید دیروز پایه‌های انقلاب اسلامی را محکم و استوار ساخت.

مسئول گروه جهادی جمعیت امام رضایی‌ها به الگوگیری جوانان امروز از جوانان دیروز اشاره کرد و گفت: ولایتمداری ، ایثار، فداکاری، شجاعت و مردانگی شهدا، سبب شد که جوانان امروز به دنبال جوانان دیروز، بروند و گروه‌های تفحص شهدا را تشکیل دهند که عده دیگری نیز در این مسیر نورانی به فیض شهادت نایل آمدند، جمعی دیگر هم مانند شهید حججی‌ها به هوای جوانان دیروز به دیدارشان رفته و راهیان نوری شدند.

یادگار سالهای دفاع مقدس در ادامه افزود:جمع دیگری از جوانان نیز به دنبال پیکرهای پاک و مطهر شهدا رفتند و این پیکرهای مطهر را در شهرها تشییع و در دانشگاه‌ها دفن کردند که حال شهرها معنوی و امامزادگان عشق برای جوانان ایجاد شود.

عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار،به فداکاری جوانان امروز در عرصه های مختلف انقلاب ازجمله کمک به بیماران کرونایی اشاره و  اظهارکرد:جوانان امروز به پیروی ازجوانان دیروز به کمک بیماران کرونایی شتافتند و مراسم ازدواجشان را هم در بیمارستان‌ها برگزار کردند و در این زمینه ایثار و فداکاری را به اوج رساندند.

یادگارسالهای دفاع مقدس با اشاره اینکه جوانان فردا، دولت جوان انقلابی هستندگفت: جوانان فردا، دولت جوان انقلابی است که طرح، ایده و نقشه‌هایی برای آینده دارند و در خرمشهرهای پیش رو با دشمنان اسلام ناب مردانه می‌جنگند، جوانان فردا همان افرادی هستند که مقام معظم رهبری رویشان حساب کردند، همان‌ها که از کاستی‌ها گلایه نمی‌کنند و فردا را با علم، دانش و تخصصشان به خوبی خواهند ساخت.

حاج حسین یکتا به تبعیت از ولایت و جانفشانی جوانان فردا اشاره وبیان کرد: جوانان فردا هرگز دل امام زمان ارواحنافداه را نمی‌شکنند و همانند سردار دلها حاج قاسم سلیمانی با تبعیت از ولایت برای خدا می جنگند و از خدا پاداش می گیرند.

عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار، برای حرکت به سمت ظهور سفارش کرد و گفت: به سمت ظهور حرکت کنید و آرزو کنید امام زمان ارواحنافداه به شما جوانان فردا بنازد و دلشان برایتان تنگ شود، زیرا تا قلبتان تمام‌قد به سمت ظهور منجی عالم بشریت نباشد، شما نیز در ظهور حضور پیدا نخواهید کرد.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید،سرود جمهوری اسلامی، بیان نظرات، دیدگاه و خواسته های جمعی از جوانان انقلابی و بسیجی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد و مهمان ویژه این مراسم و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام، از دیگر برنامه های آیین جشن خجسته میلاد با سعادت حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد بود.

ارسال نظرات