خبرهای داغ:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین هشدار داد؛

سفرها و دیدو بازدیدهای نوروزی زنگ خطر کرونا را در استان به صدا درآورد

حبیبی با درخواست از مردم استان جهت رعایت مصوبات ستاد کرونا گفت: حداقل یکصد هزار مسافر و میهمان وارد استان شده اند که این امر زنگ خطر افزایش ابتلا به کرونا را به صدا درآورده است.
کد خبر: ۹۳۲۹۹۴۲
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۸

منوچهر حبیبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به افزایش مجدد آمار ابتلا به کرونا در ایام نوروز بیان کرد: چنانچه تغییر رفتار ندهیم به طوفان کرونا مبتلا می شویم.

وی گفت: بعد از تهرانی ها، کرجی ها و مشهدی ها، بیشترین سفر در مسیر قزوین به شمال کشور داشته است که خود زمینه افزایش ابتلا به بیماری کرونا را فراهم می کند.

حبیبی همچنین با اشاره به دید و بازدیدهای نوروزی و دورهمی های خانوادگی اظهار کرد: سهل انگاری ها و بی توجهی ها در دید و بازدیدهای نوروزی، استان را در آستانه قرمز شدن وضعیت کرونایی قرار داده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین عنوان کرد: چنانچه این منوال و ساده انگاری مردم ادامه یابد، مجبور به اعمال محدودیت های سخت و تعطیلی کسبه و بازار و برخی مشاغل خواهیم شد.

وی افزود: به نظر می رسد این ساده انگاری ها موجب بازگشت به شرایط نوروز ۹۹ شده و زحمات یکساله کادر درمان فدای دید و بازدیدهای نوروزی مردم شده است.

جانشین ستاد پیشگیری از کرونا استان قزوین با درخواست از مردم استان جهت رعایت مصوبات ستاد کرونا تصریح کرد: حداقل یکصد هزار مسافر و میهمان وارد استان شده اند که این امر زنگ خطر افزایش ابتلا به کرونا را به صدا درآورده است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار