خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی و روابط عمومی سپاه هوراند در گفت و گو با خبرگزاری بسیج:

سپاه و بسیج در اوج آمادگی برای تحقق شعار سال است

تبریز- مسئول عقیدتی سیاسی و روابط عمومی سپاه هوراند گفت: سپاه و بسیج در اوج آمادگی و با عزمی راسخ به دنبال تحقق این شعار سال است و به زودی اخبار این موفقیت ها دشمنان را ناراحت و دوستان را خوشحال خواهد کرد.
کد خبر: ۹۳۲۹۹۶۹
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳

رامین نصیری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، شعار سال مبنی بر تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها را گرامی داشت و گفت: گفت: سال 1400 نوید بخش سال پرخیر و برکتی است که انسان می تواند با حول الی احسن الحال، دوره جدیدی از زندگی را با تحقق این شعار برای خود آغاز کند. 

وی با اشاره به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر دلایل عدم تحقق کامل شعار جهش تولید در سال گذشته افزود: موانع و عدم پشتیبانی ها اصلی ترین این عوامل بودند که با استعانت از خداوند در سال جدید به دنبال رفع این موانع و انجام پشتیبانی از تولید خواهیم بود تا با جهش تولید بتوانیم تحریم ها را پشت سر بگذاریم.

نصیری ابراز امیدواری کرد: برای تحقق این شعار همه نهاد ها و ارگان ها و سازمان ها دست در دست هم بدهند و با تعامل سازنده و پویا و سرعت بیشتر موجب تحقق این شعار گردند.

 وی با بیان اینکه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا فرصت بسیار مناسبی در تاثیر گذاری سیاسی مردم بر روند ها و امورات خواهد بود خاطر نشان کرد: دولت انقلابی علاج همه مشکلات کشور خواهد بود که این دولت نه صرفا در راس امور بلکه باید در همه کارگزاران دولتی ظهور و بروز داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها