بیمارستان صحرایی در کورین شهرستان زاهدان راه اندازی شد

زاهدان-جانشین تیپ نیروهای مخصوص 110 سلمان فارسی گفت: در راستای حل پاره ای از مشکلات پزشکی و درمانی نیازمندان اولین بیمارستان صحرایی در سال جدید در بخش کورین شهرستان زاهدان برپا شد.
کد خبر: ۹۳۳۰۰۳۴
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
به گزارش خبرنگاربسیج از زاهدان،  حسین پیوست در زمینه خدمات بیمارستان صحرایی در کورین بیان کرد: نخستین بیمارستان صحرایی در سال 1400 با هدف رفع مشکلات پزشکی و درمانی بیماران نیازمند از روز گذشته در بخش کورین شهرستان زاهدان به مدت چهار روز به منظور خدمت رسانی به بیماران برپا شده است.

جانشین تیپ نیرو‌های مخصوص ۱۱۰ سلمان فارسی نیروی زمینی سپاه افزود: این بیمارستان صحرایی که به همت تیپ نیرو‌های مخصوص ۱۱۰ سلمان فارسی راه اندازی شده است، پزشکان جهادی اعزامی از تهران در حال ارائه خدمات به مردم این بخش هستند.

وی بیان کرد: پزشک عمومی، متخصص چشم پزشکی، متخصص زنان و زایمان، دندان پزشکی، متخصص پوست، متخصص اطفال، مشاور خانواده، مشاور روانشناسی کودکان، مشاور سبک زندگی و مشاور حقوقی در این بیمارستان صحرایی حضور داشته و خدمات لازم را به مراجعه کنندگان ارائه می‌کنند.

جانشین تیپ نیرو‌های مخصوص ۱۱۰ سلمان فارسی نیروی زمینی سپاه گفت: همچنین داروخانه برای تامین داروی مورد نیاز بیماران نیز ایجاد شده است.

وی بیان کرد: با هدف ایجاد شور و نشاط در جوانان منطقه نیز، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی فوتسال هم در این چند روز به همت تیپ نیرو‌های مخصوص ۱۱۰ سلمان فارسی برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات