در قالب طرح کمک مومنانه انجام شد؛

عیدی بسیج کارمندان به دست نیازمندان سیستانی و بلوچستانی رسید

زاهدان- ۱۸۵ بسته معیشتی عیدانه در قالب رزمایش مومنانه به دست نیازمندان در سطح شهرستانهای استان سیستان و بلوچستان رسید.
کد خبر: ۹۳۳۰۰۳۸
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
سرهنگ پاسدار علی بیک نژاد در گفتگو با خبرنگار بسیج از زاهدان گفت: همزمان با فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش کمک مومنانه و مواسات، سپاه مانند همیشه به عنوان نهادی پیشتاز در این عرصه ورود کرد.
 
وی افزود: همدلی و مواسات خوبی در قالب رزمایش کمک مومنانه سپاه به‌وجود آمده و رزمایش کمک مومنانه الگویی بی‌بدیل در راستای کمک به همنوعان تبدیل شده است.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به این مطلب که در این راستا با شناسایی افراد نیازمند و دستگیری از آنان گام بسیار ارزشمندی در حمایت از اقشار نیازمند برداشته شد، در این مرحله از رزمایش در راستای کمک به افراد آسیب دیده از بیماری کرونا و به مناسبت سال جدید، تعدادی بسته معیشتی توسط بسیج کارمندان استان تهیه  و توزیع شد.
 
این مسئول با تاکید بر این مطلب که تعداد :۱۸۵ بسته معیشتی بین نیازمندان، که از قبل شناسایی آن‌ها در دستور کار بوده، در هفته اول سال جاری توزیع شده است،  ادامه داد: بسته‌های معیشتی توسط پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج در بین افراد تقسیم شد، که امید است با همدلی ایجاد شده بخشی از صدمات افراد آسیب دیده جبران شود.
 
وی اذعان کرد: ارزش هر بسته معیشتی بین ۴ تا ۷ میلیون ریال و شامل برنج، روغن، رب، حبوبات، ماکارونی و سایر کالا‌های اساسی می‌باشد.
 
به گفته بیک نژاد، همدلی و مواسات خوبی در قالب رزمایش کمک مومنانه سپاه به‌وجود آمده و رزمایش کمک مومنانه الگویی بی‌بدیل در کمک به همنوعان تبدیل شده است.
ارسال نظرات