بازدید فرمانده سپاه فجر استان فارس از شهر زلزله زده سی سخت

فرمانده سپاه فجر استان فارس و فرمانده سابق سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به شهر زلزله زده سی سخت سفر کرد.
کد خبر: ۹۳۳۰۰۳۹
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد،  سردار یداله بوعلی در این بازدید از نزدیک روند خدمات رسانی به مردم زلزله زده سی سخت و همچنین آواربرداری و فعالیت های جهادی و عمرانی را بررسی کرد.

حضور در قرارگاه تیپ ۴۸ فتح مستقر در سی سخت، بازدید میدانی از فعالیت گروه های جهادی، حضور در سطح شهر و دیدار با مردم، برآورد نیازهای ضروری زلزله زدگان و همچنین بررسی روند نصب کانکس های اهدایی رهبر معظم انقلاب به زلزله زدگان سی سخت از جمله برنامه های سردار بوعلی به شهرستان دنا بود.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید خدمات انجام شده این یگان در سی سخت را برای سردار بوعلی تشریح کرد و گفت: از همان لحظه های آغازین وقوع زلزله تیپ ۴۸ فتح وارد میدان شد و امنیت را در منطقه بر قرار کرد.

سردار حکمتیان ابراز داشت؛ در ادامه اسکان موقت زلزله زدگان مورد توجه قرار گرفت و باتوجه به شرایط کرونا رفع آلودگی از مناطق زلزله زده و همچنین خدمات امدادی و بهداشتی به زلزله زدگان انجام شد.

وی تصریح کرد؛ تمامی ماشین آلات و نیروهای تیپ ۴۸ فتح در بحث جابجایی اسباب و اثاثیه زلزله زدگان و فعالیت های عمرانی و خدماتی بسیج شدند و تاکنون نیز پای کار هستند.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح گفت؛ این یگان کمک به کشاورزان خسارت دیده را اولویت بعدی خود قرار داد و کانال های آب کشاورزی را که تخریب شده بودند را مرمت کرد.

سردار حکمتیان ابراز داشت؛ تا آخرین لحظه در کنار مردم زلزله زده سی سخت خواهیم بود و هر جایی که احساس نیاز کنند حاضر می شویم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات