مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام گفت: ۷۴ گروه جهادی تعطیلات نوروزی در نقاط مختلف استان به مردم محروم خدمات رسانی می کنند.
کد خبر: ۹۳۳۰۱۱۱
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، "علی ملک‌زاده"، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام گفت: ۵۱۰ بسیجی جهادگر در این تیم ها حضور دارند که در نقاط مختلف استان مشغول خدمات دهی به محرومان هستند.

وی اظهار کرد: خدمات ارائه شده توسط گروه های جهادی به جوامع هدف محلی متنوع و در حوزه های مختلف است.

مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام افزود: تهیه و توزیع بسته های معیشتی کمک های مومنانه و بسته های بهداشتی به خانوارهای نیازمند از قبل شناسایی شده از جمله این خدمات است.

ملک زاده تاکید کرد: همچنین با توجه به ادامه طرح سلامت محله محور شهید قاسم سلیمانی در استان، گروه های جهادی مشارکت کننده در این طرح همه نقاط استان به ویژه نقاط نارنجی و قرمز را بیش از گذشته مورد توجه و فعالیت خود قرار داده اند.

وی اضافه کرد: بیماران مبتلا به ویروس کرونا با مشارکت این گروه های جهادی مورد رهگیری، شناسایی و قرنطینه خانگی و درمانی قرار می گیرند.

ملک زاده ادامه داد: همچنین در مبحث احداث منازل مسکونی محرومان توسط گروه های جهادی نیز تعداد محدودی خانه در شهرستان های هلیلان، ملکشاهی و دهلران ساخته است.

وی تاکید کرد: سازمان بسیج سازندگی در حوزه های مختلف از گروه های جهادی مرتبط و آشنا به هر شاخه بهره گیری می کند تا پروژه ها مطابق با استانداردهای تعریف شده انجام گیرند.

ارسال نظرات