رئیس پلیس راهور استان یزد:

افزایش شدید ورودی ها وخروجی های استان/ احتمال شیوع موج بعدی کرونا در هفنه آینده

رئیس پلیس راهور استان یزد گفت: میزان مسافران ورودی به استان یزد نسبت به سال گذشته 150درصد افزایش داشته و همچنین میزان خروجی های استان نیز با افزایش 250درصدی نسبت به سال گذشته روبه رو بوده است.
کد خبر: ۹۳۳۰۱۶۲
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، مهدی زارع  با بیان اینکه باید منتظر شیوع موج بعدی کرونا در سطح استان باشیم اظهار داشت: میزان مسافران ورودی به استان یزد نسبت به سال گذشته ۱۵۰ درصد افزایش داشته و میزان خروجی‌ها نیز با افزایش ۲۵۰ درصدی نسبت به سال گذشته روبه رو بوده است که احتمالا این رفت وآمد‌ها شیوع موج بعدی کرونا را در هفته‌های آینده برای یزد به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: قبل از شروع تعطیلات، توسط مسئولین استانی مکاتباتی با ستاد ملی کرونا انجام شد تا استان یزد جز استان‌هایی قرار گیرد که منع ورود و خروج در آن‌ها اعمال می‌شود، اما ستاد ملی کرونا با آن مخالفت کرده و در حال حاضر مسئولین اختیار اعمال هیچ محدودیتی در این زمینه را ندارند.

وی با بیان اینکه تعداد خودرو‌هایی که در ایام تعطیل به علت عدم رعایت محدودیت تردد از ساعت ۲۱ مورد اعمال قانون قرار گرفته اند افزایش داشته تصریح کرد: به علت برخی ملاحظات امکان ارائه آمار از میزان دقیق خودرو‌هایی که در این زمینه جریمه شده اند وجود ندارد.

زارع با تائید این مطلب که تمام مناطق ییلاقی استان دایر بوده و هیچ محدودیت رفت و آمدی برای تردد در این مناطق وجود ندارد خاطرنشان کرد: طبیعتا این مناطق هم جز استان یزد محسوب شده که طبق ستاد ملی کرونا، نیروی انتظامی استان حق هیچ گونه اعمال محدودیتی را در آن‌ها ندارد.

رئیس پلیس راهور استان یزد در پایان در مورد محدودیت‌های ترافیکی نیمه شعبان نیز اظهار داشت: مامورین راهنمایی، رانندگی و نیروی انتظامی در روز نیمه شعبان در خیابان‌های اصلی شهر مستقر بوده و با خودرو‌هایی که محدودیت‌های ترافیکی را رعایت نکنند برخورد خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار