رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه امام حسن مجتبی(ع):

مشارکت گسترده مردم در انتخابات برای نظام نقش تضمین کننده دارد

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه امام حسن مجتبی(ع) با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو در کشور و استان گفت: مشارکت مردم گسترده در عرصه انتخابات برای نظام اسلامی نقش تضمین کننده، دارد.
کد خبر: ۹۳۳۰۲۱۵
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، پاسدار مجتبی آمرکاشی اظهار داشت: ثبات نظام در کشور با حضور حداکثری در انتخابات تضمین می‌شود زیرا این  مشارکت می‌تواند پشتوانه خوبی برای نظام در همه عرصه‌ها بویژه در امور بین‌الملل باشد.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات سال  ۱۴۰۰ از حساسیت ویژه ای برخوردار است زیرا دشمن به دنبال کاهش حضور مردم دراین مشارکت سیاسی از طریق رسانه های غربی و فضای مجازی است پس باید هوشیارانه عمل کرد و همچون گذشته با حضوری پررنگ صحنه های زیبا و موثری را رقم زد.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه امام حسن مجتبی(ع) بیان داشت: به همین دلیل باید زمینه مشارکت مردم را جدی گرفت تا بتوانیم انتخاباتی درشان نظام را شاهد باشیم که در این راه فرهنگیان نقش مهمی دارند.

وی با بیان اینکه طرد و یا تحریم انتخابات از سوی برخی افراد به این بهانه که جامعه گرفتار مشکلات اقتصادی است را نباید دراین شرایط  به عنوان یک عامل بازدارنده در نظر گرفت، یادآورشد: البته اقتصاد و امور معیشتی مساله مهمی است اما با حضور پای صندوق های رای و انتخاب افراد صالح و کاردان برای رفع این مشکلات می تواند گره گشایی مشکلات پیش رو باشد. 

پاسدار آمرکاشی ادامه داد: صندوق رای بهترین ابزار در اختیار جامعه برای اینکه بتوانند با آرای خود مطالبه خود را مطرح کند، تا در بستر دموکراسی و مردم سالاری به سمت مطالبات مطرح شده حرکت کند.

وی تصریح کرد: چرخش کند وضعیت اقتصاد و معیشت جامعه می تواند تاثیرات خود را در مشارکت مردم در انتخابات بگذارد که البته مسئولان باید نسبت به این رفع مساله حساسیت های خود را داشته باشند.
وی افزود: بطور مسلم وحدت بین گروه‌های انقلاب از اصول ضروری و نیاز کشور است که به این موضوع مهم باید توجه کرد.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه امام حسن مجتبی(ع) گفت: ضرورت دارد که فعالان سیاسی از احزاب این مطالبه را داشته باشند و حرف های متفاوت را در جامعه بشنوند و تحمل و سعه صدر جامعه به حدی برسد که عقلانیت در جامعه حاکم شود که در بین گفتمان‌های مختلف بتواند دست به انتخاب بزند.

انتخابات ۱۴۰۰ شامل چهار انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، میاندوره ای دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی  و میاندوره ای از دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ برگزار می شود.

 

انتهای پیام/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها