کار تشریح جسد آزاده نامداری به پایان رسید

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران با بیان اینکه جسد آزاده نامداری به سالن تشریح کهریزک منتقل شده است گفت:در حال حاضر کار تشریح تمام شده است.
کد خبر: ۹۳۳۰۲۷۹
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶
 

به گزارش خبرگزاری بسیج،آقای فروزش افزود: جسد آزاده نامداری به سالن تشریح کهریزک منتقل شد و در حال حاضر کار تشریح تمام شده است و ما کالبد گشایی را به اتمام رسانده ایم و نمونه‌های لازم را برداشته و به آزمایشگاه ارسال کرده ایم و از امروز کار آزمایشگاه شروع می‌شود.


وی گفت: بنده باردار بودن خانم نامداری را کاملاً تکذیب می‌کنم. بر اساس معاینه ظاهری و کالبدگشایی که توسط کارشناسان پزشکی قانونی انجام شد هیچ آثاری از بارداربودن به دست نیامد.

فروزش ادامه داد: رحم و ضمائم رحم وی در اندازه طبیعی و فاقد هرگونه محصول حاملگی بوده است.


وی گفت: هیچ گونه آثار جراحت و ضرب و شتم در کالبد شکافی ظاهری دیده نشد.
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران در پاسخ به سوال دیگری که از خانه آزاده نامداری مقداری قرص کشف شده و آیا آن قرص‌ها نشانی بر خودکشی او بوده است افزود: این موارد باید پس از بررسی آزمایش‌ها مشخص شود.


وی گفت: زمان اعلام نتایج کالبد شکافی آزاده نامداری خارج از نوبت قرار گرفته است و سعی می‌کنیم به صورت سریع‌تر کار خود را انجام دهیم و نتایج را در اختیار مرجع قضایی قرار دهیم.
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران افزود: اعلام نتیجه بستگی به نوع آزمایش‌ها دارد و نمی‌توان زمان مشخصی را برای آن در نظر گرفت.
وی گفت: در بدو معاینه و کالبدگشایی هیچ گونه اظهار نظری درباره نوع ماده نمی‌دهیم. آزمایش‌ها را انجام می‌دهیم تا بتوانیم به جواب سوالات برسیم.


فروزش افزود: اظهار نظر درباره نوع ماده یا داروی مصرفی در حال حاضر زود است و باید ابتدا نتایج گرفته شود و سپس به مرجع قضایی اعلام کنیم آیا در نمونه‌ها دارو و مواد مخدر کشف شده است یا خیر، در حال حاضر پیش از اعلام نتایج هیچ اظهار نظری نمی‌کنیم.

ارسال نظرات