پیام تبریک فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه البرز به مناسبت نیمه شعبان

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه با صدور پیامی مشترک فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت مهدی (ع) و نیمه شعبان را تبریک گفتند.
کد خبر: ۹۳۳۰۳۴۸
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار سید یوسف مولایی، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز و حجت الاسلام یوسفی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه با صدور پیامی مشترک فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت مهدی (ع) و نیمه شعبان را تبریک گفتند. متن این پیام به شرح زیر است:

پیام تبریک فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه البرز به مناسبت نیمه شعبان

پانزدهم شعبان، سالروز ولادت باسعادت یگانه منجی عالم بشریت، امام دوازدهم شیعیان، حضرت مهدی (عج) است که سال هاست در دوران غیبت کبری به سر می برد که ای کاش در همین بهار مهدوی که بوی گل نرگس می دهد عطر دل انگیز وجودش شامه مسلمین را نوازش کند.

انتظار، برای ما واژه غریبی نیست زیرا سالهاست مسلمانان فاصله میان دو جمعه را چشم به راه می نشینند تا آفتاب پشت ابرهای آسمان، جهان را منور کند و مهدی موعود (عج) که نویدبخش نجات و رهایی انسان هاست با ظهورش، باز هم فجر اسلام را از افق تاریخ تابنده سازد.

نیمه شعبان، زادروز حجت خدا روی زمین و نویدبخش برآمدن آرزوهای چشم انتظاران و پایانی بر ظلم های روا داشته بر ملت های مظلوم جهان است. در واقع نیمه شعبان یکی از باشکوه ترین و بزرگترین اعیاد مسلمانان در سراسر جهان به شمار می رود.

با ظهور صاحب الامر، ایمان و قدرت الهی بار دیگر در زمین خواهد درخشید و با آغاز حکومت جهانی آن پیشوای پنهان مسلمین، زمین آکنده از عدل و داد خواهد شد. سالهاست که همه آماده ایم تا برای آمدن جلوه زیبای هستی، تمام مسیر و قدومش را گلباران کنیم و اشک شوق بریزیم.

اینجانبان، فرارسیدن سالروز ولادت حضرت مهدی (ع) را به تمامی مسلمین تبریک و تهنیت عرض می کنیم و از خداوند منان می خواهیم تا هر چه زودتر جهان را به نور وجود آن زیبا روی عالم روشن کند تا به یمن قدم های استوارش، ظلم و ستم از جهان رخت بربندد.

آری آقای ما روزی خواهد آمد، آن روز که شروعش پایانی بر تمام سختی هاست؛ خدا کند که بیاید؛ الهم عجل لولیک الفرج ...

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار