امام جمعه شهرستان فردیس:

هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) دشمنان را ناکام کرده است

امام جمعه شهرستان فردیس با تبریک نیمه شعبان سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشریت (عج)، گفت: امروز تلاش ها، مجاهدت ها، هوشیاری و تیزبینی سربازان گمنام امام عصر(عج) موجب ناکامی دشمنان اسلام شده است.
کد خبر: ۹۳۳۰۵۲۲
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی اظهار داشت: سرباختن در راه آرمان های بلند الهی و انسانی کاری است که هر کسی را شایسته نائل آمدن به چنین جایگاهی نیست و فقط مردان مرد بی ادعا می توانند چنین افتخاری را داشته باشند.

وی ادامه داد: سردار حاج قاسم سلیمانی نمونه بارز این عزیزان است که در وصیت نامه اش تنها به سرباز ولایت افتخار می کند.

حجت الاسلام ایمانی  با بیان اینکه سربازان گمنام امام زمان(عج) تمام فعالیت های خود را برای حفظ و حراست از اسلام و انقلاب، در گمنامی و با سختی بسیار انجام می دهند، گفت: به همین دلیل است که مردم در شرایط عادی از تلاش ها و زحمات سربازان گمنام امام زمان(عج) مطلع نمی شوند تا زمانی که برخی از این اقدامات از طریق رسانه ها برای مردم بازگو شود.

امام جمعه فردیس  افزود: تلاش های مجاهدانه این عزیران موجب شناسایی به موقع تهدیدات و دسیسه های براندازانه دشمنان و ناکامی آنها در دستبابی به اهدافشان شده است.

وی با  بیان اینکه نیمه شعبان هر سال  امیدها  به آمدن منجی عالم بشریت امیدوار تر می  شود، اظهار داشت:  این روز به نام سربازان گمنام امام زمان (عج ) نامگذاری شده که با گمنامی خود پرچم ولایت و امامت را بر دوش گرفته و از ارکان اساسی امنیت و اقتدار نظام، کشور و مردم حراست و پاسداری می کنند.

امام جمعه فردیس گفت: ملت نجیب و قدرشناس ایران همواره قدردان سربازان خود مخصوصا کسانی است که در مجموعه های اطلاعات سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات با عملیات پیچیده خود بر طراحی ها و نقشه های امینتی ،اطلاعاتی دستگاههای اطلاعاتی دشمنان این کشور فائق می ایند و چیره دستی و توانمندی های خود را به رخ می کشند و باعث خشنودی  این ملت و رضایتمندی رهبری نظام اسلامی می شوند.

حجت الاسلام ایمانی افزود: سربازان گمنام امام زمان(عج) باتلاش شبانه روزی خود ایران اسلامی را که درکنار کشورهای آشوب زده منطقه قراردارد، امن و آرام نگه داشته اند.

امام جمعه شهرستان فردیس با بیان اینکه امنیت امروز ایران به برکت زحمات همه دلسوزان نظام، مخلصان و سربازان گمنام امام زمان(عج) است  از سربازان گمنام امام زمان (عج ) شهرستان فردیس به پاس مجاهدت های خاموش آنها در جهت امنیت جامعه تشکر و قدردانی کرد.

 

انتهای پیام/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار