حسن پور گفت: اتصال زنجیره تولید به زنجیره فروش از مهم ترین اقداماتی است که باید در در سال جدید مورد توچه قرار گیرد بطوری که نتیجه اقدامات در سفره مردم دیده شود.
کد خبر: ۹۳۳۰۵۴۹
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، غلامرضا حسن پور مسئول سازمان بسیج اصناف سازمان بسیج اصناف، با اشاره به فرمان رهبر معظم انقلاب درخصوص پشتیبانی و رفع موانع تولید اظهار کرد: در سال گذشته که سال جهش تولید بود به یاری خدا در حوزه سازمان بسیج اصناف اتفاقات خوبی رقم خورد و امسال با توجه به فرمایشان رهبری در خصوص کمک به اشتغال و معیشت مردم تمام تلاش خود را در این زمینه به کارخواهیم گرفت.

وی افزود: در زمینه تولید و رونق مشاغل خانگی دو مسئله تامین مواد اولیه و بازار فروش به عنوان موانع اصلی باید مورد توجه قرار گیرد که در بسیج اصناف سعی می‌کنیم طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب علیرغم حذف واسطه‌های غیرضروری و معرفی بازار فروش برای کارگاه‌های کوچک و مناطق کم برخوردار این دو مانع از سر راه تولیدکنندگان برداشته شود.

حسن پور تصریح کرد: اتصال زنجیره تولید به زنجیره فروش از مهم‌ترین اقداماتی است که باید در در سال جدید مورد توچه قرار گیرد بطوری که نتیجه اقدامات در سفره مردم دیده شود.

وی با اشاره به برخی قوانین زائد و دست و پاگیر در مسیر تولید عنوان کرد:با رایزنی و هماهنگی با قوه قضاییه تلاش می‌کنیم تا جایی که امکان دارد موانع را در مسیر تولید برطرف کنیم در کنار اینکه باید با توانمندسازی کارگاه‌های تولیدی محصولات با کیفیت روانه بازار شود.

مسئول سازمان بسیج اصناف با بیان اینکه تشکیل زنجیره تولید توسط کارگاه‌های کوچک در شهر‌ها و ایجاد برند مناسب هم از اقدامات دیگری است که باید در این مسیر مورد توجه قرار گیرد گفت: با توانمندی و ایجاد پل ارتباطی تولید کنندگان و مشاغل خانگی با اتحادیه‌های مختلف صنفی می‌توان به نتایج خوبی دست یافت که این تجربه موفق بسبج را در تولید ماسک مشاهده کردیم.

حسن پور عنوان کرد: در کنار رفع موانع تولید و بالا بردن کیفیت محصولات حتی می‌توان به صادرات هم فکر کرد چراکه در تولید ماسک هم حتی به کشور‌های اروپایی صادرات صورت گرفت.
ارسال نظرات