مأموریت اصلی ما اجرای عدالت است/ ایثارگران و جانبازان لرستان سندهای زنده دفاع مقدس هستند

رئیس دستگاه قضائی گفت: مأموریت اصلی ما اجرای عدالت است.
کد خبر: ۹۳۳۰۵۶۲
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به لرستان و در فرودگاه خرم آباد درجمع خبرنگاران با تبریک اعیاد شعبانیه و سال نو به مردم لرستان گفت: بابت تأخیر در انجام سفر به استان عذر خواهی میکنم همچنین ما مایل بودیم در جریان این سفر اجتماعات مردمی را چه در مرکز استان و شهرستان‌ها داشته باشیم که شرایط کرونایی اجازه این امر را نمی‌دهد و تنها می‌توانیم در خدمت برخی همکاران و مسئولان بوده و امیدواریم در دیدار دیگری بتوانیم در خدمت مردم عزیز در این استان باشیم و از نزدیک از نقطه نظرات آن‌ها بهره‌مند شویم.

رئیس دستگاه قضائی با بیان اینکه ۲۲ نفر از همکاران ما چندی قبل به تمام نقاط استان سفر کردند و وضعیت را بررسی قرار دادند. افزود: به دنبال اعزام این هیئت گزارشات آماده‌شده که در شورای قضائی با حضور نماینده مقام معظم رهبری در استان، استاندار و همکاران قضائی مسائل را بررسی می‌کنیم و تصمیماتی برای رفع مشکلات می‌گیریم.

وی با اشاره به برگزاری نشستی با همکاران قضائی و نشست با مدیران استان در شورای اداری، گفت: در جریان این سفر نشستی با اقشار و نمایندگان اقشار مختلف خواهیم داشت امیدوارم که این سفر و آنچه بررسی و پیگیری می‌شود منشأ گشایش در زندگی مردم و همکاران قضائی باشد.

آیت‌الله رئیسی با تأکید بر اینکه مأموریت اصلی ما اجرای عدالت باشد،گفت: ما این مأموریت را در بخش‌های مختلف دنبال می‌کنیم.

وی  ضمن ادای احترام به ۶۳۰۰ شهید استان لرستان، خانواده معزز و مکرم شهدا، ایثارگران و جانبازان، مفاخر و نام‌آوران استان گفت: شهدا و ایثارگران سندهای زنده از دفاع مقدس و جان‌فشانی در راه حق هستند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات