بسیج خدمت رسانی و محرومیت زدایی در صمصامی

در استقبال از کنگره شهدای جامعه عشایری کشور، بسیج خدمت رسانی و محرومیت زدایی در منطقه عشایری صمصامی ادامه دارد.
کد خبر: ۹۳۳۰۵۶۴
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده حوزه مقاومت بسیج منطقه عشایری صمصامی با اشاره به اقدامات انجام شده طی سال 1399 در این منطقه، گفت: خدمت رسانی در منطقه عشایری صمصامی با تمام توان در استقبال از کنگره بزرگداشت یاد و خاطره 10 هزار شهید جامعه عشایری کشور و حدود 460شهید جامعه عشایری استان چهارمحال و بختیاری ادامه دارد.

وی افزود: تمام این کمک ها با کمک و عنایت سردار فرماندهی سپاه استان‌، بسیج سازندگی سپاه استان‌‌، مخصوصا همراهی و همکاری فرماندهی محترم ناحیه مقاومت بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری  بوده است.

این مقام مسئول، با تقدیر از همکاری صمیمانه گروه های جهادی علی الخصوص گروه جهادی شهید خدادادی و گروه نذر مهربانی اظهار کرد: توزیع بیش از3هزاربسته معیشتی با ارزش هربسته۴۰۰هزار تومان به ارزش جمعا یک میلیارد و دویست میلیون تومان، توزیع۱۲ هزار دست البسه به ارزش ۶۰میلیون تومان، توزیع کیف ولوازم التحریر به تعداد۴۰۰بسته کامل شامل؛ کیف، دفتر، مدادرنگی، خودکار، به ارزش هر بسته ۲۵۰هزارتومان و در مجموع ۱۰۰ میلیون تومان از جمله خدمات ارائه شده در منطقه عشایری صمصامی است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج عشایری صمصامی خاطرنشان کرد: احداث۱۳چشمه سرویس بهداشتی و حمام برای عشایر منطقه زنده بگور که هزینه هر چشمه ۲میلیون تومان و در مجموع۲۶میلیون تومان بوده، توزیع۲هزار کیلو مرغ به ارزش هر کیلو۲۰هزار تومان، توزیع،۷۰۰جفت کفش به ارزش هر جفت۸۰هزار تومان، پخت وتوزیع، یکهزار پرس غذای گرم به ارزش هر پرس۲۰هزار تومان ، تهیه و دوخت و توزیع ۱۲هزار عدد ماسک به ارزش هر عددیکهزار تومان از دیگر اقدامات این حوزه می باشد.

وی،  توزیع۵۰دستگاه بخاری گازی به ارزش هر دستگاه یک میلیون تومان، توزیع ۱۰دستگاه تلویزیون به ارزش هر دستگاه۴۰۰هزار تومان،توزیع ۵ دستگاه آبگرمکن گازی به ارزش هر آبگرمکن۲میلیون تومان، توزیع ۵ دستگاه چرخ خیاطی به ارزش هر دستگاه یک میلیون، تهیه و توزیع ۳۳سری جهیزیه با کمک قرارگاه جهادی امام رضا علیه السلام به ارزش هر سری ۲۰میلیون تومان ا از دیگر خدمات ارائه شده به خانواده های نیازمند عشایری در سال گذشته بوده است.

این مقام مسئول از ادامه خدمت رسانی به عشایر نیازمند منطقه صمصامی با رویکرد محرومیت زدایی با همت جهادگران بسیجی و خیران و نهادهای حمایتی خبر داد.

 

ارسال نظرات