خبرهای داغ:
شهید «ایوب سالک مرادی»:

فرمان امام، فرمان خداست

تبریز- شهید «ایوب سالک مرادی» در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: از کلیه برادران و خواهرانم می‌خواهم که امام را تنها نگذارند و فرمایشان ایشان را دقیقا اجرا کنند که فرمان امام، فرمان خداست.
کد خبر: ۹۳۳۰۵۸۰
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان‌شرقی، شهید «ایوب سالک مرادی» در دومین روز از آذرماه 1338 در تبریز دیده به جهان گشود.

وی پس از آغاز جنگ تحمیلی در حین انجام رزمایش آزادی قدس در منطقه عمومی خاصبان بر اثر اصابت ترکش خمپاره در تاریخ 8 بهمن‌ماه 1362 به جمع همرزمان شهیدش پیوست.

زندگی‌نامه شهید:

شهید «ایوب سالک مرادی» در دومین روز از آذرماه 1338 در تبریز دیده به جهان گشود. از دوران نوجوانی فعالیت‌های انقلابی داشت و در مجالس قرآن و نهج‌البلاغه و هیئت‌های حسینی و مساجد شرکت می‌کرد.

پس از انقلاب اسلامی به خدمت سربازی اعزام شد و پس از بازگشت از خدمت مقدس سربازی مجددا در مساجد محل فعالیت نمود تا اینکه به عضویت رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد و در آموزشگاه سیدالشهداء(ع) تبریز مشغول خدمت شد.

این شهید والامقام در تاریخ 8 بهمن‌ماه 1362 در حین انجام رزمایش آزادی قدس در منطقه عمومی خاصبان بر اثر اصابت ترکش خمپاره به همراه دوست شهیدش برادر «بیت‌الله حسن‌زاده» به آرزوی دیرینه‌اش که همانا شهادت در راه اسلام و پاسداری بود نائل آمد.

فرازی از وصیت‌نامه شهید:

پروردگارا تو خود شاهدی که من به عشق خدمت به اسلام و مسلمین زندگی راحت را ترک کردم. من لیاقت شهادت یا پیروزی بر دشمن را ندارم ولی تو خود در قرآن فرموده‌ای، کسی که به سوی من بیاید من او را یاری خواهم نمود.

از کلیه برادران و خواهرانم می‌خواهم که امام را تنها نگذارند و فرمایشان ایشان را دقیقا اجرا کنند که فرمان امام، فرمان خداست.

خاطره‌ای از شهید:

همرزمان شهید نقل می‌کنند که این شهید بزرگوار بسیار کم حرف و فوق‌العاده مودب و در عین حال در کارهای نظامی خیلی جدی و مصمم بود و اهل تفکر و مطیع ولایت‌فقیه بود و همواره می‌گفت فرمان امام، فرمان خداست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها